TV: Panasonic TX-29AS10 (4:3, 100 Hz)
Kabler:
Front: Nordost Flatline MKII
Center: Profigold 2 x 2,5mm2
Sorround: Profigold 0,75mm2
NYE Billeder:
Så er der blevet flyttet en del rundt i stuen, fordi der er kommet to dejlige lænestole til. Så der er desværre gået lidt på Kompromis med den ene af 1280'erne, men det er overhovedet ikke noget der kan høres, så det er faktisk ikke et kompromis, det kan bare godt se sådan ud.
Her først et par oversigts billeder af hvordan det er kommet til at se ud nu:

Det var foran, så tager vi lige et par stykker den anden vej:

Her på det næste kan man se at subben er kommet herind i hjørnet ved sofaen. Det er selvfølgelig ikke helt optimalt, men den arbejder godt og jeg synes faktisk ikke det gør noget, selvom man tit siger at den ikke må stå som den gør.

Så tager vi lidt lidt close-ups:
Her er subben med fronstof, man kan lige ane "kabelskjulningen" ved siden af subben

Uden frontstof, så man kan se den lynhurtige 8" bas

Så skal vi vidst lige kigge lidt nærmere på de nye fronter:
Her ses den højre med frontstof, man kan lige se Nordost kablet liggende på gulvtæppet.

Nærmere billede af Nordost kablet og tilkoblingen med banastik bagpå den højre front (Hov, fars fod er da vidst lige kommet med på billedet,
)

Her et par stykker uden

Her ses den højre front og lidt nærmere billede af Flatline-kablet

Som sagt så har jeg ryddet lidt op i mine komponenter under fjernsynet, jeg synes det så så kompakt ud det hele, så der blev lige luget lidt ud, her er et par pics

Her ses forstærkeren (technics SA-DA10) i action, læg mærke til at der ikke står noget i displayet, det er VGCA'en der er slået til. Det vil sige at forstærkeren selv mindsker de støjkilder der måtte være, deriblandt displayet.

Close-up af dvd'en, Panasonic s-35

Så lige et par lækkerbiskner af Klossen inde i spisestuen:

Tidligere Billeder:
Her ser vi først et billede af det meste af setuppet. Jeg har givet fronterne så meget luft som de kunne få, uden at Sweetspot bliver rykket alt for meget

Lidt tættere på, af min sub og min venstre Front. Subben er ikke helt tilspillet, men jeg har ikke tid til at se så mange film, hvor den virkelig kan komme på arbejde

Her ses højre front og min kabelføring, som man helst ikke skulle kunne se. Det hele er lagt i kabelbakker (sikke noget bøvl, men jeg er glad for resultatet)

Close-up af Technics DA-10 og DVD-S35

Her er min ene Sorround-højtaler, sat op med et SA-vægbeslag, og så er der et par malerier at kigge på, når anlægget er slukket
Jeg rådførte mig herinde med hvad der ville være bedst at gøre med sorroundhøjtalerne. Sætte dem på side-væggen er på bag-væggen. Det blev til side-vægggen og det har jeg ikke fortrudt

Her er min Pronto IR-800 der styrer det hele, med touchscreen, rigtig lækker og kan sagtens anbefales

Det var vidst det, smid endelig et par kommentarer....
Her er lige et par billeder af mit nye Henry Kloss til spisestuen. Elsker bare det design. Og så hjælper det jo at det var lidt billigere end hvad man ellers kan købe det til, nyd det..!!

Så kom jeg vist igennem det hele, men som sagt, værsgo at komme med ris og ros, samt konstruktive forslag
Mvh Johansen