| Sendt: 31 August 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv et setup der udelukkende kører med blå lys på nær min gamle luxmann båndoptager der kører med grønt, men jeg må indrømme at jeg er ved at blive en smule træt af det for det bliver fterhånden brugt her der og alle vejne.
Så hvis jeg stod og kunne vælge mit udstyr med enten blåt eller grønt lys. Blev det med grønt. Grøn er en dejlig positiv farve der udtråler sundhed og aktivitet og da blåt er så overeksponeret bliver det også lidt mere personligt med den grønne farve. Den blå farve er i højere grad noget der udtråler noget futuristisk, højteknologisk og fabriksfremstillet. Det blå lys virkede meget lokkende på mig da jeg gik ud og købte udstyret -ikke at jeg afskrev udstyr med andet end blåt lys. Jeg følte at nu var jeg virkelig med på den og det ser virkelig smart og futuristisk ud med alt det blå lys. Men jeg har svært ved at se charmen ved det blå skær længere jeg vil have den gode gamle grønne tilbage.
Nogle setup som fx. Rega kører med rødt lys og det finder jeg bestemt ikke særlig behageligt at arbejde med. Det udstråler fare og nærmest råber op konstant, det er noget man virkelig bliver træt af at have stående. Dårlige vibrationer.
Venlig hilsen Mir __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|