Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 07:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Billedupload til forum! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 26 September 2004 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Ville det ikke være muligt at hæve størrelsen for billedupload fra de nuværende 35 KB til en noget større størrelse?!?!

Jeg synes mange gange det bliver noget være gnider når der uploades billeder og det er lige før de skaber flere spørgsmål end svar grundet den ringe kvalitet!

Jeg vil forslå en max størrelse på 75 KB, så vil der være chance for at få nogle fornuftigt detaljerede billeder!

Ser frem til dette tiltag.

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 September 2004 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Kommer der nogle udtalelser omkring ovenstående?

- BR

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 27 September 2004 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

BjarkeNR skrev:

- BR

Ja, det gør der da - beklager, jeg ikke tidligere har set dit indlæg.!

Desværre kan vi ikke tilbyde, at øge filstørrelsen af billederne til mere end de i forvejen 35 Kb.

Dels skyldes det, at billederne ofte bliver for store i fysisk størrelsen, og designet på forummet vil dermed springe frem og tilbage i brede.

Men den primære årsag er, at HIFI4ALL.DK i forbindelse med flytning til egen privat server, også skal betale for den mængde trafik (datamængde) som sendes ud fra serveren.

Disse priser afregnes pr. Gb, og til information, kan jeg oplyse at vi august måned har fået en ekstra regning (foruden det vi i forvejen har betalt) på lidt over 6.000 kr. ex. moms alene for trafikken! :O(

Som de fleste ved, så er HIFI4ALL.DK ikke noget overskudsforretning, og de beløber vi i øjeblikket skyder i sitet, kan knap og nap dækkes af vores indtægstkilder - og her særligt banner reklamerne! (så klik på annoncerne, og sørg for annoncørerne bliver ved med at bruge HIFI4ALL.DK, så vi kan sikre sitet fremover!!)

Altså er det blevet dyrt at drive sitet - ikke pga. løninger (det får vi ikke), men driften alene.

Øges størrelsen af billederne, øges udgifterne også på HIFI4ALL.DK!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 September 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

måske en grænse på 250 kb til hver bruger i mit anlæg,så kan man selv bestemme hvor mange billeder man vil have og i hvilken opløsning ?
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 27 September 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

folk kan da bare ligge de billeder som fylder mere ud på nettet, der findes masser af steder man kan få noget gratis plads. Og det kan sagtens blive vist i forum som alle andre billeder. tror jeg da
Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 September 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
[QUOTE=BjarkeNR]

Dels skyldes det, at billederne ofte bliver for store i fysisk størrelsen, og designet på forummet vil dermed springe frem og tilbage i brede.

Nu kunne I vel blot lave en max størrelse på visningen af billedet, så det aldrig blev bredere end de 480? pixels som er tilladt

Men i øvrigt synes jeg også de 35kb er helt fint, vil man vise større billeder er det jo heldigvis muligt at linke til et andet sted på nettet

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 27 September 2004 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

tobywan skrev:
Administrator skrev:
[QUOTE=BjarkeNR]

Nu kunne I vel blot lave en max størrelse på visningen af billedet, så det aldrig blev bredere end de 480? pixels som er tilladt

Men i øvrigt synes jeg også de 35kb er helt fint, vil man vise større billeder er det jo heldigvis muligt at linke til et andet sted på nettet

Alt kan laves, men det er bare ikke så lige til :O(
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 September 2004 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
tobywan skrev:
Administrator skrev:
[QUOTE=BjarkeNR]

Alt kan laves, men det er bare ikke så lige til :O(

Ja jeg ved det, operationen burde ikke være så kompliceret, men er naturligvis klar over det efterhånden er et stort site, hvor ikke alle ændringer lige er sådan at implementere. Var nu heller ikke ment som en kritik, for det er virkelig et fedt community I har skabt her - både socialt, fagligt og teknisk

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 September 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
BjarkeNR skrev:

- BR

Ja, det gør der da - beklager, jeg ikke tidligere har set dit indlæg.!

Det er bare i orden!

Desværre kan vi ikke tilbyde, at øge filstørrelsen af billederne til mere end de i forvejen 35 Kb.

Æv...

Men den primære årsag er...

Yargh! Det var da nogle voldsomme priser

Som de fleste ved... så klik på annoncerne, og sørg for annoncørerne bliver ved med at bruge HIFI4ALL.DK, så vi kan sikre sitet fremover!!

Det skal så hermed være en opfordring til alle brugerne på sitet - Klik på livet løs på de bannere! 

- BR

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 September 2004 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Opfordringen er hermed givet videre: Hjælp dit ynglings forum!

- BR

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes