Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 07:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Opfordring! Hjælp dit yndlingsforum! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 27 September 2004 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

For at blive ved at kunne holde dette forum som den forrygende succés det er, må jeg på det kraftigste opfordre ALLE BRUGERE til at klikke på alle de bannere i har mulighed for på hifi4all's sider!

Der er ikke lønnet arbejde bag disse sider, og der er ret store udgifter vedrørende trafikken som sendes ud fra den private server! Pt. løber udgifterne og indtægterne kun lige rundt, og det er dette du kan være med til at ændre på, da den primære indtægtskilde sker gennem banner reklame...

Så sørg for at være med til at sikre sitet fremover - klik på livet løs!

(se i øvrigt her for ovenstående facts!)

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 September 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

det gør jeg sq i forvejen, men kun hvis det er relevant... annoncøren betaler jo ikke hvis reklamen ikke har nogen reel værdi for dem....

ZzZzleepY
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 27 September 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Jeg trykker aldrig på et Banner hvis det ikke er for at komme hen til den side det linker til..
altså jeg trykker ikke på det bare fordi en side skal have noget profit osv. det er klart at det koster en del at køre sådan et site her.. men ligfrem opfordre til bare at trykke banners for trykkets skyld det syntes jeg måske er lidt forkert..

hvis bannerne har interesse hos folk.. så besøger de også siderne.. hvis folk ikke besøger siderne skal der andre banner på.. sådan er det bare og hvis de folk der står bag hifi4all ikke mener det kan køre rundt som det er pt.. ja så skal de nok finde på en løsning.

HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Til top Vis ZzZzleepY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZzZzleepY Besøg ZzZzleepY's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 28 September 2004 kl. 06:16 | IP-adresse registreret  

ZzZzleepY skrev:
Jeg trykker aldrig på et Banner hvis det ikke er for at komme hen til den side det linker til..
altså jeg trykker ikke på det bare fordi en side skal have noget profit osv. det er klart at det koster en del at køre sådan et site her.. men ligfrem opfordre til bare at trykke banners for trykkets skyld det syntes jeg måske er lidt forkert..

hvis bannerne har interesse hos folk.. så besøger de også siderne.. hvis folk ikke besøger siderne skal der andre banner på.. sådan er det bare og hvis de folk der står bag hifi4all ikke mener det kan køre rundt som det er pt.. ja så skal de nok finde på en løsning.

Jeg synes ikke det er forkert, at støtte de som faktisk betaler for at du kvit og frit kan bruge sitet helt og aldeles gratis - der med ikke sagt, at man skal klikke unødigt og voldsomt på bannerne, men ikke bare være konsekvent ingnorant over for de reklamer, som køres på siden.

Et klik er ingenting, men betyder faktisk meget - også for dig, som HIFI4ALL.DK er til for!

Anden løsning siger du - (nemmere sagt end gjort!!!) Ja, så er vi tilbage til brugerbetaling! :O(

Eller vi kunne fyre HIFI4ALL.DK til en kommercielt interesseret "køber", som så kunne drive sitet med en let skjult bagtanke, som led i en markedsføring - ja, der er mange muligheder - men dælme ikke nogen jeg har lyst til at være med til!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 28 September 2004 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
ZzZzleepY skrev:
Jeg trykker aldrig på et Banner hvis det ikke er for at komme hen til den side det linker til..altså jeg trykker ikke på det bare fordi en side skal have noget profit osv. det er klart at det koster en del at køre sådan et site her.. men ligfrem opfordre til bare at trykke banners for trykkets skyld det syntes jeg måske er lidt forkert..hvis bannerne har interesse hos folk.. så besøger de også siderne.. hvis folk ikke besøger siderne skal der andre banner på.. sådan er det bare og hvis de folk der står bag hifi4all ikke mener det kan køre rundt som det er pt.. ja så skal de nok finde på en løsning.
Jeg synes ikke det er forkert, at støtte de som faktisk betaler for at du kvit og frit kan bruge sitet helt og aldeles gratis - der med ikke sagt, at man skal klikke unødigt og voldsomt på bannerne, men ikke bare være konsekvent ingnorant over for de reklamer, som køres på siden.Et klik er ingenting, men betyder faktisk meget - også for dig, som HIFI4ALL.DK er til for!Anden løsning siger du - (nemmer sagt end gjort!!!) Ja, så er vi tilbage til brugerbetaling! :O(Eller vi kunne fyrer HIFI4ALL.DK til en kommercielt interesseret "køber", som så kunne drive sitet med en let skjult bagtanke, som led i en markedsføring - ja, der er mange muligheder - men dælme ikke nogen jeg har lyst til at være med til!

Jo da lav den som Audiogon , det er da helt ok .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 September 2004 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

At klikke på et banner må da siges at være en overkommelig støtte - uanset hvilken filosofi, man har.

Der er jo rent faktisk også en risiko for, at man kommer til at klikke sig ind på noget spændende !!!

Vi kæmper med arme og ben for at holde bannerne fri for andre forretningsområder, men med den trafik-regning, vi efterhånden når op på, må vi tage alle midler i brug.

Det ville dog ærgre mig gul, grøn, rød og blå, hvis det pludselig blev nødvendigt at hive annoncering ind for forsikringsselskaber, kødhakkemaskiner, høvlebænke og ubåde - bare for at få driften af siden til at snurre rundt.

Læg i øvrigt mærke til de mange anmeldelser for tiden. Fragttudgifterne er også ved at eksplodere....

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes