Forfatter |
|
kasperkaae Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 102
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle -
Så er det tiden til at I skal se min studenter hybel, og dermed også min hjemmebio.
TV: Loewe Vitros 28" (Stuen)
TV: B&O MX5500 (Soveværelset)
DVD: Thomson DTH 4200
CD: Yamaha CDX 396
Forstærker: Yamaha DSP-A1
Front: Dali 850 (Har slebet dem så de fremstår som "kirsebær")
Center: System Audio 70AV
Surround: System audio (Kan ikke huske hvad de hedder )
Sub: System Audio SUB.EL 50
Desuden nogle medium gode kabler fra ProfiGold og Dali

Ovre i hjørnet til venstre bag sofaen, står sub + anlæg. Desuden er 850´erne sat op på 2 mursten vær. De kommer væk fra gulvet og er billigere end spikes

Er så glad for min DSP-A1. Savner måske en tuner på et tidspunkt-...
En af baghøjtalerne + CD/DVD skabe
Dejligt med TV i soveværelset 
Det var mit... - Ris/ros ville være dejligt -
__________________ www.badboysofboogie.dk
www.thehithouse.dk
|
Til top |
|
|
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sku godt gået på en SU, jeg har selv været på SU og om jeg begriber at nogen for sparet sammen til et ordentlig anlæg. Respekt  __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
Til top |
|
|
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
|
|
|
Ganske nydeligt!  __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
Til top |
|
|
Tiësto Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 167
|
|
|
|
Flot setup
Har selv også for få uger siden købt en yamaha dsp A1 og den spiller jo fremragende..
Når nu du har en kan jeg jo lige spørge dig om om der er en optist udgang til minidisk på den? Jeg har kun set der står rec på en af de digitale udgange, men ved ikke om det er en udgang. __________________ Life is to short for boring hifi
Tiësto
|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt ud. Jeg kender godt det med hjemmebio og SU. Det er en dårlig ting  men vi må jo bare bygge op med tiden __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
kasperkaae Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tiësto skrev:
Flot setup
Har selv også for få uger siden købt en yamaha dsp A1 og den spiller jo fremragende..
Når nu du har en kan jeg jo lige spørge dig om om der er en optist udgang til minidisk på den? Jeg har kun set der står rec på en af de digitale udgange, men ved ikke om det er en udgang.
|
|
|
Må blive dig et svar skyldigt, da jeg ikke selv bruger minidisk. - __________________ www.badboysofboogie.dk
www.thehithouse.dk
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser fint ud det grej, specielt DSP-Z1'eren er jeg lun på. Dejligt at se en med Thomson DVD-afsp. Har selv DTH-700'eren, din er vist en DVD-recorder ik' sandt. Er du glad for den, synes selv der er et godt billede på deres afspillere til de penge man giver for dem.
Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
Til top |
|
|
kasperkaae Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
Jeg synes da også det ser rigtig fedt ud!! Da jeg var på SU havde jeg slet ikke råd til noget som helst!!! 
Hvad er det for et møbel du har brugt? for overvejer nemlig også selv den mulighed istedet for et rack bestående af hylde... kan simpelthen ikke finde et jeg kan lide!!! Så kunne TV'et stå midten med DVD-afspilleren og recieveren på hver sin side (de bliver nok lidt for varme af at blive placeret i hylderne) og så centeren i hylden under som du også har det og så min antikke video-afspiller (som iøvrigt kun er 3 år gammel)... jo, har hele opstillinegn klar!!! 
|
|
|
Det er en klassiker fra IKEA - Koster ikke det vilde - __________________ www.badboysofboogie.dk
www.thehithouse.dk
|
Til top |
|
|
kasperkaae Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dief skrev:
Ser fint ud det grej, specielt DSP-Z1'eren er jeg lun på. Dejligt at se en med Thomson DVD-afsp. Har selv DTH-700'eren, din er vist en DVD-recorder ik' sandt. Er du glad for den, synes selv der er et godt billede på deres afspillere til de penge man giver for dem.
Dief
|
|
|
Det er nu en DSP-A1 (Den gamle version, men måske federe?! )
Jeg gav kr. 500,- min Thomson brugt. Det er ikke en recorder, men en ganske alm. dvd. Billedet/lyd er super. Men den kostede vist også en 3500-4000 for et par år siden!??!? __________________ www.badboysofboogie.dk
www.thehithouse.dk
|
Til top |
|
|
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingeniøren skrev:
Det er sku godt gået på en SU, jeg har selv været på SU og om jeg begriber at nogen for sparet sammen til et ordentlig anlæg. Respekt  |
|
|
Har da også selv været på SU, men det forhindrede da mig ikke i at tjene en del penge ved siden af.
Men fedt anlæg. Og med et fjernsyn i soveværelset slipper man for at sove på sofaen hele tiden
|
Til top |
|
|
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold nu op med alt det SU-tuderi... 
Lækkert setup, ser også ud til at du har meget god plads så højttalerne får lidt plads mellem sig...
Måske et rack til anlægget?  __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
Til top |
|
|
kasperkaae Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rapper skrev:
Hold nu op med alt det SU-tuderi... 
Lækkert setup, ser også ud til at du har meget god plads så højttalerne får lidt plads mellem sig...
Måske et rack til anlægget? 
|
|
|
Jo, men når der kun er CD + forstærker er det måske lidt ubrugeligt!? - Måske når vi får en tuner... __________________ www.badboysofboogie.dk
www.thehithouse.dk
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasperkaae skrev:
Zanetti skrev:
Jeg synes da også det ser rigtig fedt ud!! Da jeg var på SU havde jeg slet ikke råd til noget som helst!!! 
Hvad er det for et møbel du har brugt? for overvejer nemlig også selv den mulighed istedet for et rack bestående af hylde... kan simpelthen ikke finde et jeg kan lide!!! Så kunne TV'et stå midten med DVD-afspilleren og recieveren på hver sin side (de bliver nok lidt for varme af at blive placeret i hylderne) og så centeren i hylden under som du også har det og så min antikke video-afspiller (som iøvrigt kun er 3 år gammel)... jo, har hele opstillinegn klar!!! 
|
|
|
Det er en klassiker fra IKEA - Koster ikke det vilde -
|
|
|
Kanon!!!! Den har også samme farve som mine Evidence 870'ere!!! 
|
Til top |
|
|
kasperkaae Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
kasperkaae skrev:
Zanetti skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehe - havde selv 870 i ahorn engang. Så det passede også fint! - __________________ www.badboysofboogie.dk
www.thehithouse.dk
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasperkaae skrev:
Zanetti skrev:
kasperkaae skrev:
Zanetti skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehe - havde selv 870 i ahorn engang. Så det passede også fint! -
|
|
|
Ja, det er et herligt syn!!! 
Kom nok til at knibe... ifølge IKEAs hjemmeside kan det bære 70 kg, men min Denon 2900 og 3803 samt fremtidige Philips 9509 vejer tilsammen 77,5 kg... bang siger det så!!!!
|
Til top |
|
|
Forbrugsfest Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 115
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
uhh kan stadig huske mit anlæg da jeg var på SU, en ONKYO fra som havde 3 effect trin. Center og bagkanaler, sattelitter fra JamO SOM from og bag kanaler og en paradigm centerkanal. fronten blev drevet af en gammel sherwood forstærker, godt lød det da den gang. men min studenter hybel udgjorte og kun en seng med anlægget udenom, et lille spisebord til 2 og så var pladsen brugt op.
Godt med en sund hobby, og nice dvd skabe. Har selv 1 og skal ned til KIIL for at hente et mere i IKEA, de er sku for fede. Tror jeg har 40 film ståendepå gulvet, så jeg skal bare have et skab mere.
ps. pas på forbrugs lån, de forfølger en til man bliver gammel og grå jeg er 28 jeg ved jeg snakker om. skylder stadig en god sjat..
|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Optag ALDRIG forbrugs lån og de andre form for kviklån. Tag en snak med banken, det er meget billigere. Det er alligevel bankerne som ejer alle de andre låneform, så hvis man kan få dem, så kan man også få et lån i banken __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad siger I til HIFI-klubbens nyeste udspil indenfor lån???
|
Til top |
|
|
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot setup  . Du mangler jo bare en projektor og et lærred så billede kan blive lidt større end de 28"  .
|
Til top |
|
|