Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. maj 2025 | 09:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: projektor køb (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren M
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 29 Oktober 2004 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Hej Alle.

Så sker det sgu. Jeg flytter og har i budgettet gjort plads til køb af projektor og lærred. Jeg har forestillet mig en Panasonic PTAE700 men dur den til noget?

Jeg ser at mange har 300-500-700 så helt ved siden af kan den vel ikke komme.

Men hvad siger folk der ejer dem? Er der problemer, hvad er godt, hvad er skidt?

Det skal siges at jeg får en rigtig god rabat, så ville være glad hvis en panasonic er det rigtige køb.

Til top Vis Søren M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren M Besøg Søren M's Websted

Ingeniøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 29 Oktober 2004 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Har den ikke selv (men en Z2'er i samme klasse), jeg tror bestemt ikke du går galt i byen med den. Specielt ikke som førstegangskøber (hvor du ikke har alverdens mystiske tekniske krav ). Og hvis du kan få den med god rabat, så burde sagen være klar!

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 Oktober 2004 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

Søren M skrev:

Hej Alle.

Så sker det sgu. Jeg flytter og har i budgettet gjort plads til køb af projektor og lærred. Jeg har forestillet mig en Panasonic PTAE700 men dur den til noget?

Men hvad siger folk der ejer dem? Er der problemer, hvad er godt, hvad er skidt?

Det skal siges at jeg får en rigtig god rabat, så ville være glad hvis en panasonic er det rigtige køb.

Jeg påtænker at købe den samme. Må jeg være så fræk at spørge til hvad du har forhandlet dig ned i i pris, da jeg selv gerne vil vide om jeg kan hente yderligere rabat?

Til top Vis Mr.Antisilver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Antisilver

Søren M
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Oktober 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev:
Søren M skrev:

Hej Alle.

Jeg påtænker at købe den samme. Må jeg være så fræk at spørge til hvad du har forhandlet dig ned i i pris, da jeg selv gerne vil vide om jeg kan hente yderligere rabat?

Jeg har en kontakt til distributøren igennem arbejdet (mødtes på en elektronikudstilling). hvis du kan vente til jeg selv skal ha kan jeg måske bestille 2 stk. jeg giver dig besked når jeg når dertil. send mig lige en mail med dit navn så jeg kan gemme dig som kontakt. soren@fairpoint.dk

Til top Vis Søren M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren M Besøg Søren M's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes