Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Sælgeren der ikke vil sælge (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kim2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 09 November 2004 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Hej,

Efter at have henvendt mig adskillige gange på annoncen (under Køb Salg Bytte):

2 STK NAD C270 EFFEKT sælges 

er jeg efterhånden ved at blive utålmodig/give op. Annoncen blev startet d.29/10. Jeg kontaktede første gang annoncøren via formularen d. 29 om aftenen og har gjort det flere gange siden. Problemet er, at jeg ikke før noget svar tilbage. Sælgeren reagerer ikke. Hvis varen er solgt, kunne han i det mindste skrive det... men der kan selvfølgelig være mange årsager til, at han ikke svarer.

Jeg skriver ikke dette indlæg for at genere sælger, men i håb om, at enten ham selv eller nogle der kender ham, kunne fortælle mig om forstærkerne stadig er til salg.

Mvh. Kim

Til top Vis Kim2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim2004

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 09 November 2004 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

aner ikke hvem det er, men har selv haft lidt småproblemer med de formulare, så måske det er der problemet ligger

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 November 2004 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Ja jeg har også kontaktet sælger om et signalkabel, men fik heller ikke svar tilbage.  Så Tonyax har da nok ret i at det ikke fungere.

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 November 2004 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

En anden ting er, som jeg har været ude for, er at man skal skrive den korrekte e-mail adresse...

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 09 November 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

En anden ting er, som jeg har været ude for, er at man skal skrive den korrekte e-mail adresse...

Mvh.

NEMLIG, JA!

Hvis sælger har været for sløv til at ændre sin profil, og den den gang indtastede mailadresse ikke længere er gyldig, får man enten ikke svar eller en fejl!

Det naturligvis kedeligt, men på den anden side sælger man jo så heller ikke noget.

Det er således op til annoncøreren i Køb Salg Bytte at holde sin profil ajour!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Kim2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 November 2004 kl. 07:20 | IP-adresse registreret  

Ja, der er vist ikke rigtigt andet at gøre end at vente. Jeg har som sagt sendt flere mails til ham, dvs. brugt formularen flere gange, og har endda prøvet at taste tre forskellige af mine mail-adresser ind, hvis nu en af dem af en eller anden årsag skulle blive fanget i hans spam-filter.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 November 2004 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Det kender jeg godt, men her virkede formularen da, for sælger reagerede efter jeg havde afsendt 3 mails via. formularen, og fik en undskyldning med at han havde overset mine mails. Ok, det kan jo ske.

Så sender han en mail, hvor han skriver at han er i København i søndags med den Sirius DM200 jeg skulle høre/købe, og spørger om jeg er hjemme, det mailer jeg tilbage om, og skriver at jeg med 99% sikkerhed er hjemme kl. 15.00 (skal lige til noget reception først) eller hos nogle venner lige i nærheden samme tid, så han får lige et telefon nummer han kan ringe på hvis han vil være helt sikker. Kl. 15.00 sidder jeg hjemme, og er der resten af aftenen indtil kl. 20.00. Dukker han op, ringer eller sender en mail? Nope, ingenting.

Siden da har jeg intet som helst hørt fra sælger, og jeg har ovenikøbet sendt en mail, hvor jeg skriver at jeg føler mig noget til grin over at bruge en ½ søndag på ingen hverkens ting, overhovedet ingen reaktion.
Så kan man da håbe han på et eller tidspunkt kommer med en god forklaring.

walin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 10 November 2004 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

TIP:

Hvis man ikke får svar fra en sælger, så kan man jo oprette en KØBS-annonce på det selvsamme produkt - der er så chance for at sælgeren ser DIN annonce og henvender sig.

guffi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Brokkehoved KSB

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 10 November 2004 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Hej Jesper Jull

Det du skriver om der er bare endnu et tegn på at vi Danskere er noget af det mest forbandede f**kING latterlige egosentreret folkefærd i verden. Det er faktisk efterhånden så slemt at man overhovedet ikke kan stole på nogen eller noget som helst mere, ( jo selvfølgelig de nærmeste venner og familie) og det er fanme irriterende. Så tag jer sammen derude, og gi lyd hvis man er blevet forhindret i en aftale, ( ja det glæder jo ikke kun hifi, men også mange andre ting). Vi skal generelt begynde og tænke lidt mere på vores medmennesker og ikke kun os selv. NEJ jeg er ikke medlem (jo med lem) af en eller anden religiøs Harikrisna haløjsa eller Johomo´s Vidne for den sags skyld, jeg er bare ved at være træt af den Danske mentalitet. Jo jeg er selv Dansker, men har boet i udlandet en del år af mit liv, og ved at det godt kan lade sig gøre at tænke på andre uden omkostninger for sit eget velbefindene.

Mvh Guffi___________

Alt under 100 kg er ikke kønsbestemt endnu

Til top Vis guffi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guffi

JoLa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004
Sendt: 10 November 2004 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Tja jeg havde en anden købs oplevelse. Jeg fik fin kontakt til sælgeren af noget grej og han bekræftede, at vi havde en aftale. Senere fik jeg en mail, at nu var det sendt og at han takkede for handlen og lykønskede med det nye udstyr.

Det skulle så if. aftale sendes pr. efterkrav, jeg ventede en uges tid men ingenting kom, jeg hørte heller ikke mere fra sælger. (Som vel burde have ventet på sine penge)

Jeg skrev derfor en mail og fik at vide at han ville chekke på posthuset, jeg fik derefter at vide. (Da jeg selv igen havde mailet) at det var måske var blevet stjålet og at han ville vende tilbage. Men selvfølgelig ikke.

Jeg går ud fra, at han aldrig havde sendt varen,  i så fald ville han vel have undret sig over hvor pengene blev af, men hvorfor alt det besvær? Han kunne jo bare have sagt at han ikke gad sende det!!??

Til top Vis JoLa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoLa

Kim2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 November 2004 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Walin: Det har jeg faktisk allerede gjort, men det har ikke hjulpet indtil videre.

Det er trist at høre om jeres dårlige erfaringer, hvor folk ikke kan holde en aftale. Man bliver først sur på vedkommende og derefter skuffet - ved jeg efterhånden af erfaring.

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 10 November 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Mine sidste tre køb eller salg herigennem har alle virket storartet!at de så er langfingrede på enkelte posthuse i de jydsktalende lande, er en anden sag..

Mvh. Jens/Modifix von DCA..- der ikke fatter hvad der sker med Postdanmark..

Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 November 2004 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Modifix skrev:

Mine sidste tre køb eller salg herigennem har alle virket storartet!at de så er langfingrede på enkelte posthuse i de jydsktalende lande, er en anden sag..

Mvh. Jens/Modifix von DCA..- der ikke fatter hvad der sker med Postdanmark..

Hov hov, vi er faktisk ganske ærlige herovre

Fra mit arbejde er min erfaring med Postdanmark, at det faktisk er dem der er mest pålidelige! UPS, Danske Fragtmænd, DHL og hvad de ellers hedder, overholder sjældent hvad de lover. Vi sender ca. 25 pakker om dagen, og modtager i omegnen af 200, og jeg ville ved Gud ønske at vi kunne nøjes med kun at bruge Postdanmark.

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 10 November 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Jamen Kim F. ,det er da rigtignok i nordjylland at jeg og køber blev tyvtet på det groveste, for en WBT-nøglering og ekstra skruer til de stik og bøsnininger han havde købt.. (Jeg skulle jo bare ha' sendt smådelene som en STOR pakke!)

Skal vi stoppe her, inden tråden knækker?

Mvh. Jens/Modifix von DCA -der bruger vognmand når 130 kg højttalere skal til Norge..

Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 November 2004 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

KimTherkelsen: Jep, især når der ovenikøbet er ejeren/direktøren for et normalt velrespekteret hifi firma. Så hopper kæden sgu helt af.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes