| Forfatter |
|
Kongen24 Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle, jeg er nu nået til det punkt i opbygningen af min hjemmebio hvor jeg skal overveje hvilken sub. jeg skal ha'!!
Jeg kan fortælle at jeg indtil videre har følgende:
Receiver: Denon AVR-2105
Front: Dali Concept 6, Center: Dali Concept 6, Bag: Dali Blue R1000.
Dvd: ..... Øh..Det taler vi ikke om! 
Jeg ved ikke hvilken sub. som egner sig bedst til denne opsætning i prisklassen omkring 2000,- (gerne brugt!!)
Den skal kunne bruges til såvel til musik (bl.a. Techno, Hip-hop) og film....
vh.
Kongen!!
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor stort er dit rum?
Tapeconnection.dk har en Audio Pro Allroomsub nedsat fra 5.000 til 1.999, Audio Pro plejer at være kendte for at lave gode subs til prisen, og så får man samtidig også 3 års garanti med i hatten
Har aldrig hørt den nævnte sub, men det var da et meget godt bud ikke?
|
| Til top |
|
| |
Kongen24 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Krikstar, det lyder som et ok bud!! 
Rummet er ca. 20m2....
Jeg er blevet tilbudt en Dali Swa12 (ca. 2år gammel) til 2300,- inc. kabler (ved ikke hvilke)! - Ku' det være et bud??
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kongen24 skrev:
|
Jeg er blevet tilbudt en Dali Swa12 (ca. 2år gammel) til 2300,- inc. kabler (ved ikke hvilke)! - Ku' det være et bud??
|
|
|
Ja, det lyder ikke helt tovligt. Jeg har set den model til omkring 2000 kr brugt, så måske kan du presse den lidt ned
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 10 November 2004 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også mene at Dali'en er et rigtig godt bud. Dog vil jeg som Svend mene at den skal ned i 2000. Også selvom der er lidt kabler med.
Den Audiopro lyder dog også som et fornuftigt bud. Har dog heller ikke hørt den.
Hvis jeg var dig, tror jeg sku jag købte en brugt Dali SWA-12. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
Malmgren Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 10 November 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kongen24 skrev:
|
Front: Dali Concept 6, Center: Dali Concept 6, Bag: Dali Blue R1000.
|
|
|
det er sgu en stor center du har og den er jo ikke afskærmet , hvorfor købte du ikke bare dali concept center?
med hensyn til sub: audio pro er et godt firma når det gælder subs, men ville sgu hellere vælge SWA 12 når det gælder de to modeller. Men det kommer nok an på hvad man kan lide, Allrooom har kun en 6½" basenhed SWA har en 12", allroom har en lidt kraftigere forstærker og spiller lidt dybere. jeg synes du skal lytte til begge to før du køber. __________________
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 10 November 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er dit rum og hvor befinder den sig ? Har du loft, skunk eller kælder der støder i mod ?
|
| Til top |
|
| |
Kongen24 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 November 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Malmgren: "det er sgu en stor center du har og den er jo ikke afskærmet , hvorfor købte du ikke bare dali concept center? " - HA, Ha, HA! Det er jo selvfølgelig en Concept CT!!
torkild:
"Hvordan er dit rum og hvor befinder den sig ? Har du loft, skunk eller kælder der støder i mod ?" &nbs p; - Rummet er ca. 4 x 4.4m, med betonvægge på nær den ene væg hvor der er et stort vinduesparti. Der er hverken kælder, loft eller skunk.
Hvad hvis man kunne finde en brugt Audio pro Sub Impact ( http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=5& ;emne=visprodukt&Gruppenr=43&ID_infoside=50077 )??
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kongen24 skrev:
|
Malmgren: "det er sgu en stor center du har og den er jo ikke afskærmet , hvorfor købte du ikke bare dali concept center? " - HA, Ha, HA! Det er jo selvfølgelig en Concept CT!!
torkild:
"Hvordan er dit rum og hvor befinder den sig ? Har du loft, skunk eller kælder der støder i mod ?" & ; ;nbs p; - Rummet er ca. 4 x 4.4m, med betonvægge på nær den ene væg hvor der er et stort vinduesparti. Der er hverken kælder, loft eller skunk.
Hvad hvis man kunne finde en brugt Audio pro Sub Impact ( http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=5& ; ; ;emne=visprodukt&Gruppenr=43&ID_infoside=50077 )??
|
|
|
Så kan du desværre ikke lave IB sub
Audio pro Sub Impact lyder som et ok bud !
|
| Til top |
|
| |