| Forfatter |
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ledt lidt i ris/ros tråden, for jeg kan næsten ikke tro at mit forslag ikke er blevet stillet før, men jeg har ikke kunnet finde det. Så hvis det allerede er blevet postet, så beklager jeg, hvis ikke - ja så kommer det her 
Kan vi ikke få lov til at diskutere brugeranmeldelserne? Jeg ved godt at vi bare selv kan oprette en tråd. Jeg tror dog det ville være fordrende for diskusionen, hvis der blev oprettet en tråd automatisk, og med et link fra selve anmeldesen. Så kunne man fx også stille spørgsmål til anmelderen. Jeg kunne nemt forestille mig at det ville blive endnu mere interessant hvis andre brugere ligeledes kunne give deres besyv med, uden at skulle lave en anmeldelse af samme produkt helt fra bunden af. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
som en genereelting har jeg kun et kritik punkt( jeg laver snart en selv, så kan i give igen med samme mønt)
de er for positive! det kan ikke passe at det eneste minus folk kan finde er en eller anden ligegyldig kosmetisk detalje... det er fair nok hvis man mener at have fundet den "nye 3020b", men derfor behøver man ikke at fjerne de kritiske briller. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Erase Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hørt hørt!!
Det kunne være fedt hvis man kunne give sin mening med til
"hovedanmeldelsen". Lidt a la som på www.edbpriser. Man kunne evt.
begrænse det således at folk kun kunne poste 1 besked, til hver
anmeldelse. På den måde undgik man at det blev en diskussion, men
derimod bare en liste over andres meninger.
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ovenstående er helt klart også bakket op af mig. God idé med nogle andre "briller" end skribenten af brugeranmeldelsen!
- BR
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, der er jo ingen der forhindrer, at man laver en anmeldelse af samme produkt, hvis man ikke er enig.
Så bare kom igang __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tricket ville jo være, at alle udtalelser vedr. emnet var samlet og derved hjælpe omkring overskueligheden!
- BR
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
God ide. Så kunne folk jo også komme med forslag til, hvad de synes der manglede i anmeldelsen. Så vidt jeg kan se, så er der forholdsvis mange anmeldelser der bliver bedømt lavt, hvilket måske er med til at stoppe folk i at lave flere.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 16 November 2004 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige præcis, og så skal der være en mulighed for at forfatteren kan ændre i sin anmeldelse, på samme måde som man kan med sine indlæg
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 16 November 2004 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
| lige præcis, og så skal der være en mulighed for at forfatteren kan ændre i sin anmeldelse, på samme måde som man kan med sine indlæg |
|
|
lige præcis det punkt kommer i konflikt med de gældende "regler" for brugeranmeldelserne.. Redaktøren skal godkende at indholdet er sagligt, og at der står mere end 5 linier. Hvis forfatteren har adgang til at rette i anmeldelsen, så giver det mere arbejde til Redaktøren, og tro mig, han har rigeligt at se til i forvejen.
Men at man kan kommentere anmeldelsen, er en god ide.. så kan anmelder jo bare komme med sine svar i et andet indlæg.
og lidt "teknisk" til admin (og jer andre), det kræver jo så at der er adgang til de indlæg for os moderatorer også. ellers vil det kun være administratorerne (Red og Admin) der kan rette/slette etc. og det vil give unødigt arbejde til jer.
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 16 November 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne også være lækkert med et kommentarsystem til musikanmeldelserne. Jeg tror måske også, at det ville animere folk til at lave lidt flere, hvis man fik noget feedback fra andre.
|
| Til top |
|
| |