Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 10:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Brugeranmeldelser - debat (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 15 November 2004 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har ledt lidt i ris/ros tråden, for jeg kan næsten ikke tro at mit forslag ikke er blevet stillet før, men jeg har ikke kunnet finde det. Så hvis det allerede er blevet postet, så beklager jeg, hvis ikke - ja så kommer det her

Kan vi ikke få lov til at diskutere brugeranmeldelserne? Jeg ved godt at vi bare selv kan oprette en tråd. Jeg tror dog det ville være fordrende for diskusionen, hvis der blev oprettet en tråd automatisk, og med et link fra selve anmeldesen. Så kunne man fx også stille spørgsmål til anmelderen. Jeg kunne nemt forestille mig at det ville blive endnu mere interessant hvis andre brugere ligeledes kunne give deres besyv med, uden at skulle lave en anmeldelse af samme produkt helt fra bunden af. 

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 November 2004 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

som en genereelting har jeg kun et kritik punkt( jeg laver snart en selv, så kan i give igen med samme mønt)

de er for positive! det kan ikke passe at det eneste minus folk kan finde er en eller anden ligegyldig kosmetisk detalje... det er fair nok hvis man mener at have fundet den "nye 3020b", men derfor behøver man ikke at fjerne de kritiske briller.

Erase
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 November 2004 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Hørt hørt!!

Det kunne være fedt hvis man kunne give sin mening med til "hovedanmeldelsen". Lidt a la som på www.edbpriser. Man kunne evt. begrænse det således at folk kun kunne poste 1 besked, til hver anmeldelse. På den måde undgik man at det blev en diskussion, men derimod bare en liste over andres meninger.
Til top Vis Erase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erase

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Sendt: 15 November 2004 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Ovenstående er helt klart også bakket op af mig. God idé med nogle andre "briller" end skribenten af brugeranmeldelsen!

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 November 2004 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Jamen, der er jo ingen der forhindrer, at man laver en anmeldelse af samme produkt, hvis man ikke er enig.

Så bare kom igang

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Sendt: 15 November 2004 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Tricket ville jo være, at alle udtalelser vedr. emnet var samlet og derved hjælpe omkring overskueligheden!

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 November 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

God ide. Så kunne folk jo også komme med forslag til, hvad de synes der manglede i anmeldelsen. Så vidt jeg kan se, så er der forholdsvis mange anmeldelser der bliver bedømt lavt, hvilket måske er med til at stoppe folk i at lave flere.
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 16 November 2004 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

lige præcis, og så skal der være en mulighed for at forfatteren kan ændre i sin anmeldelse, på samme måde som man kan med sine indlæg

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 16 November 2004 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:
lige præcis, og så skal der være en mulighed for at forfatteren kan ændre i sin anmeldelse, på samme måde som man kan med sine indlæg

lige præcis det punkt kommer i konflikt med de gældende "regler" for brugeranmeldelserne.. Redaktøren skal godkende at indholdet er sagligt, og at der står mere end 5 linier.
Hvis forfatteren har adgang til at rette i anmeldelsen, så giver det mere arbejde til Redaktøren, og tro mig, han har rigeligt at se til i forvejen.

Men at man kan kommentere anmeldelsen, er en god ide.. så kan anmelder jo bare komme med sine svar i et andet indlæg.

og lidt "teknisk" til admin (og jer andre), det kræver jo så at der er adgang til de indlæg for os moderatorer også. ellers vil det kun være administratorerne (Red og Admin) der kan rette/slette etc. og det vil give unødigt arbejde til jer.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003
Sendt: 16 November 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Det kunne også være lækkert med et kommentarsystem til musikanmeldelserne. Jeg tror måske også, at det ville animere folk til at lave lidt flere, hvis man fik noget feedback fra andre.
Til top Vis Svinefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svinefar

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes