Hej, har efterhånden kigget lidt rundt herinde i lang tid, og har fundet utrolig mange rigtig fede anlæg!!!!
Har i gennem længere tid håbet på at kunne finde tid til at uploade mit anlæg, og nu her inden jul lykkedes det...
Setupet består af følgende:
Reciver: Marantz SR6300. Valget faldt på denne, da jeg vægten på alm 2.0 var høj, og netop der synes jeg at Maranzt klare sig bedre end, Denon, Yamaha, og Sony. Samtidig er der tilstrækkelig kraftig til nemt at kunne trække min front, uden de store anstrengelser!!
Front HT: DynAudio Audience 72. Tjaa hvad kan jeg sige. Lyttede til utrolig mange højtalere da jeg skulle beslutte mig. Men Diskanten - mums, perspektivet og dybbassen i Dynaudiencen slog alle andre jeg hørte i samme prisklasse, med længder. Faktisk synes jeg bassen går så dybt og rent (28Hz), at jeg har overvejet at lade værd med at invistere i en sub, da jeg er bange for den vil forstyrre mere end gavne.
Center + Bag HT: AudioPro. Et forholdsvis ukendt mærke her i danmark. Men levere nogle fantastiske subs, i ganske små kabinetter, skal høres. Valget faldt på disse højtalere da konen jo også skulle have lidt at sige -hun er langt fra vild med højtalere, især store højtalere!!!!
Synes faktisk at centeren klare sig udmærket i forhold til Dynaudioerne, da de klang mæssig er hinanden meget lig. Ganske vist er der ikke meget bund i hverken center eller bag højtalerene, men det må dynaudioerne så også klare for disse.
DVD: Det snakker vi ikke alt for højt om, men en United (et eller andet, gider ikke en gang bevæge mig hen for at se hvad den hedder). Er selvfølgelig koblet op til Maranzten med en Coxial kabel, da D/A konverteren lyder ganske mudret og unyancet i DVD'en.
Video: En ældre JVC Hifi video, køre faktisk skide godt.
TV: Også et ældre 29" 100 Hz Phillips, venter bare på det dør, så jeg kan få PLASMA!!, men det er sgu stædig, og billedet står stadig rigtig godt.
Nå men tid til lidt billedere
Tag jer ikke af alle nisserne, det er jo næsten jul, og konen gik fuldstændig jule amok den anden dag.
Dynaudioerne står måske lidt tæt på væggen, og den venstre kunne godt komme lidt længere væk fra sidevæggen, men pladsen er ikke kæmpe stor (altså væggen), så lidt kompromisser må der til
Baghøjtalerne fylder ikke meget på væggen, men giver faktisk ganske udmærket lyd. Burde måske sidde lidt længere nede, men det er jo en spørgsmål, om hvordan øjet har det med det.
Kabelroddet er nærmest ikke eksisterende med kabelbakker rundt over hele stuen, tog langt tid at få lavet, da der også er noget lavspændig med til gallerispots.
Min elskede front!
Men hvad så med fremtiden.
Tjaa først og fremmest skal skattefar have nogle penge tilbage (øv ingen Plasma)
Men alligevel:
42" Plasma, ved ikke helt endnu hvad, skal først beslutte mig når jeg har pengene.
DVD-recorder med HDD, livet er sgu for kort til VHS. Enten fra Pioneer eller Panasonic
En ny uni remote, har kigget lidt på Marantz RC3200 http://www.marantz.com/new/index.cfm?fuseaction=Products.Pro duct&cont=eu&bus=hf&prod_id=577&series=comp& amp; amp;type=rmt
Rimelig fed, men blot lidt dyr
Håber på lidt kommentare eller spørgsmål, ellers glædelig jul til alle
Mvh
Jakob Skovgaard