Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 21:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: LB film & musik set-up (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 210
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 19 September 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Jamen så tror jeg da også at JEG vil bygge et sommerhus, nu jeg ikke skal følge med i denne tråd mere.

Måske endda begynde at gå til fransk

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 September 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Jamen så tror jeg da også at JEG vil bygge et sommerhus, nu jeg ikke skal følge med i denne tråd mere.

Måske endda begynde at gå til fransk

Bare sig til, hvis jeg skal lære dig at spille skak. 
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 19 September 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Kære venner,

Denne tråd har været en lang og sjov rejse. Jeg føler jeg er tæt på målet (selvom følelsen har været der før ) og det er tid til at stoppe mens legen er god. Jeg vil bede om at tråden lukkes. Dette gøres i en positiv stemning, men jeg føler at alle de der har bidraget til de mere end 4000 indlæg bør have en forklaring. Der er to årsager.

Først og fremmest. Uanset hvor sjov det er, så tager det tid at have sådanne en tråd. Hvis en bruger laver et indlæg, synes jeg også det fortjener et svar. Ulempen er, at det tager tid fra ens andre gøremål. Jeg ligger som jeg har redt og har brugt for meget tid på det.

Den anden årsag er, at jeg aldrig har frygtet hvis der skulle være nogle med ikke gode intentioner, der skulle finde på at komme på uventet besøg. Hvis grejet skulle blive stjålet, så kunne man jo bare købe noget nyt. Sådanne er det ikke længere. Jeg har nu en del udstyr som er unikt og ikke kan erstattes. Jeg har handlet en del, som I jo ved, og dermed er mit navn og min adresse ikke nødvendigvis svære at få fat i.

Det har været den største fornøjelse at have denne tråd sammen med jer og I skal have hjertelig tak for mange gode timer med gode grin og smil på læben. Jeg forbliver naturligvis på forum, da hifi4all.dk er et unikt sted for os hifi-nødder.

De bedste, men også lidt vemodige hilsner

Lars

selvom det er med tårer i øjnene, så skal det respekteres.

Tråden lukkes
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 210
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes