Kære venner,
Denne tråd har været en lang og sjov rejse. Jeg føler jeg er tæt på målet (selvom følelsen har været der før ) og det er tid til at stoppe mens legen er god. Jeg vil bede om at tråden lukkes. Dette gøres i en positiv stemning, men jeg føler at alle de der har bidraget til de mere end 4000 indlæg bør have en forklaring. Der er to årsager.
Først og fremmest. Uanset hvor sjov det er, så tager det tid at have sådanne en tråd. Hvis en bruger laver et indlæg, synes jeg også det fortjener et svar. Ulempen er, at det tager tid fra ens andre gøremål. Jeg ligger som jeg har redt og har brugt for meget tid på det.
Den anden årsag er, at jeg aldrig har frygtet hvis der skulle være nogle med ikke gode intentioner, der skulle finde på at komme på uventet besøg. Hvis grejet skulle blive stjålet, så kunne man jo bare købe noget nyt. Sådanne er det ikke længere. Jeg har nu en del udstyr som er unikt og ikke kan erstattes. Jeg har handlet en del, som I jo ved, og dermed er mit navn og min adresse ikke nødvendigvis svære at få fat i.
Det har været den største fornøjelse at have denne tråd sammen med jer og I skal have hjertelig tak for mange gode timer med gode grin og smil på læben. Jeg forbliver naturligvis på forum, da hifi4all.dk er et unikt sted for os hifi-nødder.
De bedste, men også lidt vemodige hilsner
Lars  |