Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 13:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: surround receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PeterPG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2004
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 26 December 2004 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Hejsa...

Jeg går og kigger lidt efter en surround receiver, har pt. en technics surround receiver som er ved at være en 3-4 år...

Har overvejet en NAD 743 (3.999,-) vil dette være et dårligt køb??

Denon AVR-1804 (3.299,-) er dette et godt køb??

Har følgende højtalere, 2* B&W DM303, 2*B&W DM 601, 1*DALI SWA12, og en center (en ældre, men udmærket højt)

Til top Vis PeterPG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeterPG
 
apacer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 26 December 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg ikke så meget forstand på dette, men har du kigget på Denon 1905 ? Den koster det samme som 1804 men kan vist lidt mere.
Til top Vis apacer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af apacer
 
Clapton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 November 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 360
Sendt: 26 December 2004 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Ud fra de to ovennævnte bud ville jeg vælge NAD 743 - den har rå power uden omsvøb!

under alle omstændigheder syntes jeg dog at du skulle købe den i tyskland, da den sikkert er billigere der.

Se evt:

 

 

Til top Vis Clapton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clapton
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 26 December 2004 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

ville selv se lidt efter en Marantz SR4500, har selv en SR4200 og har haft en NAD T742er og der fortrækker jeg klart Marantzen

__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
PeterPG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2004
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 02 Januar 2005 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Det blev sgu en NAD som indtil videre er bedre end forventet, der er meget tydelig forskel fra den gamle til NAD'en...

Tak for hjælpen

Til top Vis PeterPG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeterPG
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes