| Forfatter |
|
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har p.t. reciever der ikke kan spille Prologic II, men overvejer at købe ny. Hvor meget forskel er der på de to? Er det værd at bruge penge på?
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger


Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan sagtens høre forskel, om det så er værd at skifte ud for det, det kan kun en svare på, og det er dig selv .
hvis du køber brugt kan du sagtens finde en med det til en 1000 bobs, men hvad har du nu og hvad har du set på __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Sony str-db870, der er ca 3 år gammel, og det er ikke fordi jeg skal ud og have noget lige nu, men jeg tænker da ofte på det. Hvis jeg skulle købe noget hælder jeg til sony igen. Mest fordi, at der kender jeg opsætningen.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prologic = 4 kanaler, hvoraf center/rear ikke er fuld båndbredde. Prologic2 = 5 kanaler, hvor alle kanaler har fuld båndbredde.
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
PL I kører mono i surr HT'erene
PL II kører "stereo" i bagkanalerne.
Jeg syntes PL II og I er som nat og dag, PL II kommer faktisk ret tæt på DD.
/HC
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du får helt sikkert meget bedre lyd med PL2 men det er jo en del penge der skal til for den opgradering.
Faktisk bliver rigtig mange film i tv udsendt med prologic lyd.
Mvh Hans
kaizer skrev:
| Har p.t. reciever der ikke kan spille Prologic II, men overvejer at købe ny. Hvor meget forskel er der på de to? Er det værd at bruge penge på? |
|
|
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synets at subben er meget bedre i PLII end den er i PL, men igen det kommer jo også and på hvilken chip de har indkøbt, jeg tvivler på at sådan Medion et eller andet kan måle sig med de mere almindelige mærker.
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men, når der sendes film i ss på tv, er det så ikke bare et udtryk for at filmen originalt var i ss?! Der sendes vel bare et stereosignal, der så bliver mixet ud i alle højttalere.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 23 Januar 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
>> keizer ProLogic/2 danner surround signalet ud fra stereo!
|
| Til top |
|
| |