| Sendt: 25 Februar 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den minder udseendemæssigt mere om Peter "Acoustic Reality" bånd-dipol. Den har bare ingen dynamiske basser i panelet, men kun som sub. Men det er rigtigt at den deler det med båndet ved siden af et antal dynamiske basser med Megaline. Dog er der vistnok her tale om et langt bånd, hvor en "standard" Megaline jo består af tre stablede moduler, hver med et bånd og nogle basser. Derfor kan en Megaline jo også følge med op til loftshøjden selv i meget højloftede rum, da man blot bygger overnpå. Megaline er jo så dipol fra båndene og monopol fra basserne. Det er en del anderledes. Problemet med det ene sæt enheder ved siden af det andet er så at lydbilledet (normalt) ændrer sig voldsomt grundet fase-skift når man flytter sig sidelæns foran højttaleren. Intet er perfekt. Men gad godt høre dem spille.
__________________ venlig hilsen Klogesen.
|