Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 00:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Lavt HTPC kabinet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kenneth Fuglsan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg synes jeg har ledt rundt på nettet efter et kabinet til min kommende HTPC, men kan ikke finde et der  matcher mine krav :|

Kravene er at det skal understøtte et ATX bundkort og være maks 12,5cm højt.

Problemet i min søgen er højden på kabinettet.

Kabinettet skal være til at betale for (hermed mener jeg ikke noget til omkring en tusse som maks).

Kender I et kabinet som I kan anbefale mig ?


__________________
Min hjemmebio
XboxFlash.dk
Til top Vis Kenneth Fuglsan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth Fuglsan Besøg Kenneth Fuglsan's Websted
 
Jokerman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 412
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

De fleste slimsize kabinetter kan ikke tage alm. atx, så skal du over i micro atx :/
Men silverstone laver vidst nogen, men der ligger prisen vidst lidt højere end de 1000kr. Har selv et LC10B fra silverstone, og er ovenud tilfreds med dette.


__________________
---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
Til top Vis Jokerman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jokerman
 
Kenneth Fuglsan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Jeg ved godt at man gerne skal over i micro atx - problemet er bare at jeg har alt bortset fra harddisk/kabinet til at ligge, for at samle en p4 2,4ghz maskine :)

Det andet problem er at mit tv-bord begrænser mig til de 12,5cm i højden, da jeg også har forstærker og centerhøjttaler på hylderne.

Jeg vil lige kigge lidt på Silverstone's produkter igen.


__________________
Min hjemmebio
XboxFlash.dk
Til top Vis Kenneth Fuglsan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth Fuglsan Besøg Kenneth Fuglsan's Websted
 
Kenneth Fuglsan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Silverstone's LC02 er det eneste der opfylder kravet, dog bryder jeg mig ikke rigtigt om at det benytter Slim-drev.

Jeg tror det ender med at jeg må prøve at modde mit tv-bord lidt, for at flytte den øverste hylde længere ned mod min forstærker.


__________________
Min hjemmebio
XboxFlash.dk
Til top Vis Kenneth Fuglsan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth Fuglsan Besøg Kenneth Fuglsan's Websted
 
Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 595
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Husk på at dine pci kort skal være low profile, hvis de skal passe i et 12,5 kabinet.

Jeg bruger selv Antec Minuet kabinettet.

 

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik
 
Kenneth Fuglsan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

Minuet understøtter kun op til micro-atx.

__________________
Min hjemmebio
XboxFlash.dk
Til top Vis Kenneth Fuglsan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth Fuglsan Besøg Kenneth Fuglsan's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes