Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
Jeg har prøvet at få spillet Time Crisis til at virke på min projektor. Til jer som ikke kender spillet er det sådan et hvor man har en pistol og så skal man skyde nogel fæle fyre der kommer frem på skærmen. Der findes også andre tilsvarende spil
Problemet er at jeg ikke kunne få det til at virke...spørgsmålet er så om det er mine evner som ikke slår til, eller at det rent faktisk ikke kan lade sig gøre at spille et sådan spil på en projektor og lærred?????
Bruger siden: 18 Juni 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 167
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
det er fordi pistolen bruger den enkelte linie i billedet til at bestemme hvor i billedet man peger pistolen. Og oveni er billedet ikke skarpt(lysstærkt) nok fra et lærred. Det er kun et crt(direct view) der er istand til at sende signal tilbage, som pistolen kan forstå.
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
EEK1 skrev:
det er fordi pistolen bruger den enkelte linie i billedet til at bestemme hvor i billedet man peger pistolen. Og oveni er billedet ikke skarpt(lysstærkt) nok fra et lærred. Det er kun et crt(direct view) der er istand til at sende signal tilbage, som pistolen kan forstå.
Tak for svaret (jeg var en overgang bange for at det var mig der ikke magtede opgaven)
Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 138
Sendt: 11 Marts 2005 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
aaarmen... for saturn hvor er det et fedt spil -- altså i 1998 hvor jeg gennemførte det for første gang (i en spillehal i Thailand) .. ..... ærgeligt at det ikke virker med projekter..
Sendt: 12 Marts 2005 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
tnaa skrev:
aaarmen... for saturn hvor er det et fedt spil -- altså i 1998 hvor jeg gennemførte det for første gang (i en spillehal i Thailand) .. ..... ærgeligt at det ikke virker med projekter..
tnaa
ENIG! og jeg synes også at det er død irriterende at et ikke virker på PJ (det ville ellers være fedt at have spillet det i 3m bredde....)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum