| Sendt: 03 Juni 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu gået og sparet lidt sammen til et nyt setup
Jeg har et Philips 32pf9976 flad-tv og vil gerne have noget bedre lyd til mine film/musik
Jeg har kigget lidt på
Yamaha RXV 1500 og Denon AVR-2105, men helder nok mest til Yamaha'en pga at den vist skulle have lidt bedre auto-setup, og den har fået nogle gode ord herinde fra
Højtalerne skal være et 5.1 setup og skal bestå af "Minipod'erne" inkl. sub, grunden til det er at jeg bor i lejlighed og pladsen derfor trykker en del. Min bedre halvdel synes heller ikke om "nogle store klodser" som hun selv udtrykker det, og jeg synes faktisk selv at de spiller okay
Derud over skal jeg have mig en dvdafspiler og helst med DVI og upscaling, her står jeg så på bar bund for jeg kan simpelhen ikke finde udaf hva jeg ska købe. Den nye "Philips DVP 9000 SA" er eller rigtig lækker ud men den har vist ikke DVI, kun HDMI ...er det mun muligt at få en form for omformer??
Hvad kan i fortælle om godt og ondt ved dette setup?
og hvad for en dvd skal jeg evt. kigge efter? den må gerne være god til almindelige cd'er også
på forhånd tak __________________ SONY 52X3500 LCD TV | Yamaha RX-V 2600 | PODSPEAKERS MiniPod 5.1 | HTPC: Core 2 Duo E6400, 2gb ram, 400gb HD, 7600gt (HDCP), Audiotrak Prodigy 7.1 LT
|