| Sendt: 03 Juni 2005 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber nogen herinde kan hjælpe mig, da jeg ikke har meget forstand på hvad der er godt og skidt, når det drejer sig om billige anlæg.
Det jeg søger er et billigt anlæg, hvor der er radio og forstærker, med mindst 3 input, så jeg kan tilslutte både computer, dvd og fjernsyn dertil.
Det behøver ikke spille vildt kraftigt, da min lejlighed kun er 50 m2, men det ville selvfølgelig ikke skade hvis det kunne :)
Desuden behøver det heller ikke være surround, stereo er fint til mit brug. Mht prisen havde jeg regnet omkring 2-3000 kr.
Der er sikkert mange der vil sige, man ikke kan finde noget ordentligt til den pris, men mit budget er desværre ikke større. Og det kan ikke rigtig vente, da mit gamle anlæg lige er gået død.
Desuden ville det ikke skade, hvis der fulgte højttalere med, da dem jeg har nu er virkelig dårlige. Evt. bare et par reolhøjttalere, da gulvhøjttalere jo fylder lidt.
Håber nogen kan hjælpe mig, eller er det helt umuligt at finde noget ordentlig i den prisklasse?? Jeg har ikke noget imod at satse på brugt, hvis nogen kan pege mig i den rette retning der.
|