| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denon er da ret populært, men bare ret dyrt i forhold til hvad man får. Denon er en rimelig kvalitet, hvis man køber de store modeller - men de små modeller går hurtigt hen og virker plastik-agtige.
Hvis jeg var dig, ville jeg helt klart overveje at prøvelytte til noget Yamaha (RX-V1500 eller 2500), Harman Kardon (AVR430 eller 630), Marantz (SR7500) og noget Onkyo (TX-SR702E), som jeg klart foretrækker pga. Onkyo's alsidige og varme lyd (og fordi jeg selv har den ;o).
Der er flere gode måder at få god lyd på - en kunne være at købe det hele brugt. Personligt er jeg ikke tilhænger af at købe brugte receivere og dvd-afspillere, da man ikke er sikret mod skjulte fejl. Desuden er brugte receivere jo "gammel" teknologi.
Men overvej at købe en ny receiver til omkring 7-9000,- kroner. Til den pris, kan du virkeligt få noget fornuftigt grej. Denne gode receiver kan du så parre med en billig-dvd, og et sæt brugte højtalere. Når du så får flere penge, kan du udskifte dvd og evt. højtalere, så du får noget bedre i den ende også.
Held og lykke - og vend tilbage, når du har handlet! __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|