Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 03 August 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
uden at være ekspert på området, synes jeg specs ligner en dataprojektor. høj lysstyrke, lav kontrast, fjernbetjening med laserpointer, og indgang til mus. Desuden er det en 4:3 projektor. Men derfor skal den nok kunne bruges til film. Afhængig af prisen på den ctr hvad en filmprojektor koster, kan man jo overveje om det er en investering værd
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
Sendt: 03 August 2005 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
Den ville jeg ikke give mere end 1500 kr for brugt. Det er en dataprojektor med lav opløsning. Der fås meget der er bedre til ikke så mange penge. Eks. en brugt Z2'er.
Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
Sendt: 03 August 2005 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
Jeg er ved at kobe den fra et firma der er gaaet konkurs,projektor'en er kun 6 mdr gammel og har max kort 10 timer.Kommer ligeledes med loftbeslag.Regner med at gi' 800-1000kr for den.
Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
Sendt: 05 August 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
Da det er en dataprojekter med høj lysstyrke så vil den også varme meget og dermed skal der også køles meget og det vil give støj.
Jeg har ikke høret om RCA men S-Video er bedre end scart, men component er bedre hvis den har det. Det kræver dog at både din projektor og dvd har component.
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
Sendt: 05 August 2005 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
Hvis du ikke kører i spare mode så kan du prøve det. Du har til film ikke brug for mere lys og det skulle gerne sænke støjen.
Såvidt jeg kan se understøtter denne projektor Component via VGA indgang. Så for din DVD skal du have et Component VGA video kabel for det bedste billed.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum