Sendt: 15 September 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har den også, men kan heller ikke sige om den kan bruges til din forstærker. Nyprisen var 2000+ (tror jeg).
Egentlig synes jeg det er en ok bordmodel. Hos os har den en bekvem fast plads på sofabordet og fungerer i den retning glimrende. Jeg er enig med Svend P. i at den er elendig som håndmodel, men det er den vel heller ikke tænkt at være?
Det med batterierne kom der en løsning på, en firmware-opdatering klarede sagerne og vores kører faktisk ½ år ad gangen, og lithium batteriet er vel det 4. siden 1998 ... og både lys og funktioner bliver brugt dagligt. Så det!
Men når det kommer til betjening, synes jeg egentlig også den er ved at være out-of-date, når man ser, hvad der laves i dag. Kun fordi jeg kender den godt, tænker jeg ikke nærmere over det. Philips har lavet en lækker flad fjernbetjening med stort farvedisplay, trådløs port til pc-netværk og hele svineriet ... af hensyn til kompabiliteten, venter jeg dog til Sony kommer med et modspil. Så her er jeg også enig med dig Svend P. - jeg synes det var en blæret fjernbetjening dengang - og det er det lidt stadigvæk, men form, betjening og skærm trænger til en version 2 a la Philips.
Men til prisen er det da ok, den kan jo det, den skal. Lær den at kende, så går det. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|