Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
Smuk er den ikke, men siden den kun er i en farve, og mat tiltrekker den sig ikke opmerksomhed. Det er nærmest tale om et anti-design. Min står ved siden af sofaen, og bruges som endebord.
Du finder ikke lignende ydelse til film for under 20.000kr, men om du vælger at prioritere design ville jeg købt Velodyne SPL 1000
tak for det. Synes faktisk den hvide ser rimelig lækker ud. Men den er da godt nok ik ret stor! Mener i virkelig at det er en bedre sub end den velodyne?
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
FatPete skrev:
tak for det. Synes faktisk den hvide ser rimelig lækker ud. Men den er da godt nok ik ret stor! Mener i virkelig at det er en bedre sub end den velodyne?
Den er større enn hva man tror udifra billedet, jeg vil gette på at dens interne volum er 4-6x større enn Velodynen.
Og ja, fra 40hz og nedover vil den distansere sig ifra Veloen med faktor 2-4x hvad uforvrængt antal db angår.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum