Forfatter |
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, gad godt vide hvor vigtigt mdet er for jer, hvordan anlægget tager sig ud, om det skal passe sammen, eller om det er lige meget, bare lyden er der.
For mig personligt betyder stil en del, dog ikek voldsomt meget, har ikke noget imod at farverne ikke er helt de sammen, men alligevel nok til at jeg maled min pladespiller da jeg synes det så grim ud __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
En del. Har haft Infinity Modulus i hvid pianolak og Dali 850 i sort, der begge røg ud fordi de var grimme. Mine nuværende Dali Grand synes jeg er rigtig pæne, så dem beholder jeg.
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa,
ang. design af anlæg må jeg "tilstå" at jeg er ved at være så gammel at det betyder noget - ofte har konen jo også en holdning til tingene......
Et anlæg om det er ens eller ej kan være fantastisk grimt og fantastisk flot uden at det behøver at være en ghetto-blaster ala B&O
Derfor holder jeg mig indtil videre til Thule, men man vil jo altid gerne opgradere __________________ mvh
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som selvbygger har jeg den fordel, at jeg kan bygge tingene som jeg vil have dem.
Selvfølgelig er der lydmæssige krav at overholde, men alt i alt er der stadig gode muligheder for at lave nogle pæne ting.
Udseendet på HiFi betyder en hel del for mig. Én ting er at noget spiller godt, men det får ikke lang tid i min stue, hvis det ligefrem skæmmer mit indemiljø. Oftest er det nu mere størrelsen der afgører sagerne, for jo større anlæg/højttalere, jo sværere er det at integrere pænt i en stue.
Vi har så alle forskellig smag, men langt de fleste HiFi ting, som andre syntes er pæne, falder ikke i god jord hos mig. Så må man jo lave tingene selv.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes designet betyder MEGET. Og nej, det er ikke kun WAF. Det irriterrer øjet hvis der ikke er sammenhæng i farve og materiale. Finish og materialekvalitet vigtige parametre på linie med form og proportioner.
Heldigvis er der jo masser af grej der både lyder og ser godt ud __________________ AVI + Squeezebox
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Design betyder en del for mig, på hifi siden lige som med alle andre ting i min bolig. Det behøver ikke være "trandy smart" på dén måde, men det skal være noget som jeg kan hode ud at se på. Sagt med andre ord, et sæt HT feks kan godt være smarte i mine øjne selvom de måske er store, det kommer an på udførselen, matrialer og sådan noget.....Det samme gælder mit "issenkram" det skal også helst se gennemført ud. Og som en anden skriver, kan man heldigvis for hifi idag som både er forholdsvist pænt og som spiller ret okey. Feks mine HT som minder meget om B&O´s modeller, men som spiller langt bedre....og endda til billigere penge 
Michael
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 27 November 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej der !
Udsenet på hi-fi er ikke hoved vægten her bare det lyder godt 
|
Til top |
|
|
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
Sendt: 27 November 2005 kl. 07:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Design betyder så meget for mig, at hvis disse:

....lyder ligeså godt, som de ser ud, ville jeg købe dem.
|
Til top |
|
|
Meier Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1447
|
Sendt: 27 November 2005 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Ja, gad godt vide hvor vigtigt mdet er for jer, hvordan anlægget tager sig ud, om det skal passe sammen, eller om det er lige meget, bare lyden er der.
For mig personligt betyder stil en del, dog ikek voldsomt meget, har ikke noget imod at farverne ikke er helt de sammen, men alligevel nok til at jeg maled min pladespiller da jeg synes det så grim ud
|
|
|
Det betyder ALT... bare det spiller godt.
Jeg har haft mange forskellige typer anlæg - men det ærger mig faktiskt at se, når det ikke ser godt ud. Det betyder ikke, at jeg køber B&O, men på mine gamle dage har jeg et pænt anlæg i stuen og så drømmer jeg mig til den store kælder med flere forskellige lytterum og ikke mindst et fuldt udstyret værksted til lidt DIY 
Hilsen Thomas
PS - konen mener nok at det kunne bliver pænere - dvs mindre....
|
Til top |
|
|