Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 14:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Vigtigt med hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
2FAST4U
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 29 December 2005 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Hej

Da jeg tidligere har fået meget hjælp til valg af tv, anlæg og højttalere herinde, som jeg er utroligt glad for, vil jeg prøve igen.

Sagen er at svigerforældrene har valgt at deres julegave til hinanden består i to fladskærms-TV; 1 til køkkenet på omkring 23 tommer og et til stuen på præcis 32 tommer. Og det har jeg så lovet at kigge ind i...

problemet er prislaget: det store TV må maks koste 13.000 og det lille skal kunne fås for maks 6.000. Jeg har prøvet at forklare dem at det ikke er optimalt i det prisleje, men da de er ældre end mig er det svært at overbevise dem, hvis i forstår hvad jeg mener.

Jeg havde tænkt mig et lille LCD-TV og et stort Plasma-tv!!! er det at foretrække? jeg syntes at farverne på LCD-TV er meget varmere og mere behagelige at se på.

Derfor: Ville et 23 tommer LCD-tv kunne erhverves i rimelig kvalitet til de penge? hvad skal jeg kigge efter? nogen specifikke forslag?

Hvad med et 32 tommer plasma-tv? er der nogen der kan foreslå et "kup" til 12-13 tusinde?

på forhånd tak for hjælpen

mvh Henrik

Til top Vis 2FAST4U's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2FAST4U

2FAST4U
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 December 2005 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

ingen der kan hjælpe????

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 30 December 2005 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

2FAST4U skrev:

Hej

Da jeg tidligere har fået meget hjælp til valg af tv, anlæg og højttalere herinde, som jeg er utroligt glad for, vil jeg prøve igen.

Sagen er at svigerforældrene har valgt at deres julegave til hinanden består i to fladskærms-TV; 1 til køkkenet på omkring 23 tommer og et til stuen på præcis 32 tommer. Og det har jeg så lovet at kigge ind i...

problemet er prislaget: det store TV må maks koste 13.000 og det lille skal kunne fås for maks 6.000. Jeg har prøvet at forklare dem at det ikke er optimalt i det prisleje, men da de er ældre end mig er det svært at overbevise dem, hvis i forstår hvad jeg mener.

Jeg havde tænkt mig et lille LCD-TV og et stort Plasma-tv!!! er det at foretrække? jeg syntes at farverne på LCD-TV er meget varmere og mere behagelige at se på.

Derfor: Ville et 23 tommer LCD-tv kunne erhverves i rimelig kvalitet til de penge? hvad skal jeg kigge efter? nogen specifikke forslag?

Hvad med et 32 tommer plasma-tv? er der nogen der kan foreslå et "kup" til 12-13 tusinde?

på forhånd tak for hjælpen

mvh Henrik

Så vidt jeg ved findes der ikke plasmaskærme på 32". Det mindste er 37".

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 December 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Mon ikke du bare skal glæde dig over at de ikke går så højt op i kvalitet? Jeg ville eks. ikke eje en fladskærm der kostede under 25 k i dag, men folk har jo forskellige krav

Tag dem med i f.eks. Electric City og se skærmene der. Hvis de kan leve med den kvalitet som økonomien tillader, er der jo ikke så meget at betænke sig på.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

2FAST4U
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 December 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Tænkte mere på om jeg ikke kunne få nogen forslag således jeg havde noget at gå ud fra!

hvad med et Philips 32 PF 7320 Silver til 13.000 kr?

godt/skidt? konkurrenter?

mvh Henrik

Buus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 30 December 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke men jeg er meget lun på JVC LT-32S60BU til 12.349 dkr

jeg har set det i et af elmonstrene i Aalborg, og det havde faktisk et kanon billede.

Men jeg har ikke kunnet finde megen omtale af det herinde, så jeg er stadig i tvivel.

Dog ville det være mit valg i den prisklasse, håber at der faktisk er nogen herinde der rent faktisk har denne skærm. Men ellers er det vel altid Samsung der bliver bræget om herinde!

Til top Vis Buus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buus

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes