Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. maj 2024 | 05:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Minimalistisk vellyd (Update 29.11.06) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 28 Maj 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Så kommer der snart en opdatering.

Jeg har haft sat et absolut stop for investering i nyt grej da min kassekredit kunne trænge til en hvilepause til at komme sig, men nu kommer der noget nyt til.

Der skal indkøbes et par højttalere til montering i det andet værelse, som er arbejdsværelse/soveværelse.
Jeg skal i morgen have købt et par B&W 601 S3, da disse er et par suveræne højttalere til prisen/størrelsen. Det er meningen de skal monteres på Zone2 på min forstærker, så man nu kan høre musik i begge rum. Det er rart når musikken kommer ud i hele lejligheden (køkken og badeværelse må lige vente lidt med at få lyd på... ;)), så man ikke behøver skrue så højt op eller sidde med hovedtelefoner i kontoret når man arbejder eller leger.

Samtidig skal jeg have fat i en IR modtager til Zone2 funktionen, da det er lidt uhensigtsmæssigt at styre det med main remoten til forstærkeren fordi der skal mange tastetryk til bare at skrue op.
Jeg kigger på den IR-200 løsning de har hos HFK til dette. Så vidt jeg forstår kan den tilsluttes det minijack der sidder bagpå AVR-635 til en Zone2 remote.
Harman Kardons HE1000 er god, men til næsten 900,- for en skide IR modtager er det lidt pebret - dertil kommer forlænger kabel hvis den ikke har lang nok ledning. IR-200 er trådløs så ingen ledning, selvom de godt kunne have været lidt mindre for min skyld. Jeg må se om jeg kan få gemt dem lidt af vejen bag forstærkeren eller noget.

Projektet kommer til at involvere at bore et hul igennem væggen til det andet rum så jeg kan trække kabler derind. Det er ikke sikkert jeg skal fortælle udlejeren det... :)

Jeg regner med at kunne vise billeder af hele processen i morgen. :)

L.


__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
MeridianTHX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 64
Sendt: 28 Maj 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Sådan skal det være! Mega flot set-up, og damn det er da sat stilrent op! Lige sådan noget som jeg falder for med det samme! HK's design spiller max ind over din hjemmebif

__________________
Casper Ørum aka MeridianTHX
Til top Vis MeridianTHX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MeridianTHX Besøg MeridianTHX's Websted
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 28 Maj 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Bliver spændende at se Lestat, billeder ASAP...

:-)

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 28 Maj 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Jeg skal forsøge at dokumentere processen så vidt muligt. Så kan I også se hvor uhandy jeg er med værktøj. Jeg er lidt spændt på hvordan det går når jeg skal til at bore igennem en væg - håber ikke der er alt  for mange sjove ting og sager inde i den - ledninger mm....

L.


__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Yessir, så er der opdateringer. Jeg tror jeg lader billederne tale for sig selv... Yeah, right. :)

Hmm, hvad har vi her - grej til at installere et par højttalere i soveværelset? :)

10mm bor til en styg pris (150,- fordi det skal kunne klare beton, så er det åbenbart dyrt). QED Micro, fordi højttalerne ikke er så store og fordi det er nemt at trække et lille kabel som Micro når det skal gennem vægge osv. VM Vægbeslag fordi man kan montere højttaleren ret tæt på væggen, som vi vil se. Og naturligvis et par højttalere - B&W 601 S3 i Sorrento finish.



Nå, onwards med udpakningen...



OoOOoOohh, flamingo!!!



Endnu bedre, højttalere!!

Med cover ser de jo meget godt ud. Jeg ville egenligt gerne have haft walnut finish da mit øvrige træ er enten tabacco eller walnut, men det fås 600 serien ikke i, og CM serien er lige lidt mere end jeg vil give for et par højttalere til soveværelset. (Selvom de er smukke). Kirsebær er ikke lige min stil. Så Sorrento it is.



Mmmm, bagfra er de frække med deres to inputs... errr. Men de skal jo ikke bi-wires, så det er kun til pynt. Mickey Mouse approves!!

Forfra uden en trævl på. Hvad pokker griner Mickey sådan af? Tror også han synes de ser godt ud bagfra.

Her er lige et shot af rummet som de skal sidde i. Taget fra døren hvor man kommer ind. (Duh, det er den eneste dør i rummet... ) Jeg sværger, jeg har ikke en Mickey fetish - den pude var en gave fra min eks... (Det var plakaten egenligt også - hmm, måske havde hun en Disney fetish...)

Fra sengen af ud mod den anden ende...

Det her er hvor kablet kommer ind - der skal bores et hul gennem væggen ovre i hjørnet bag serveren. Det bliver sgu' rimeligt spændende, jeg aner ikke hvor elledningerne og den slags løber i væggen. Bemærk batterierne til kameraet der står i laderen... De løb naturligvis tørre efter de første 5-6 billeder.
Nå, til arbejdet, serveren skal jo rykkes så der kan blive plads til at bore!



Billederne af det fine hul jeg havde lavet gik desværre ikke særlig godt, blitzen åd det.
Jeg kan dog fortælle at det var p***e-godt ramt - den gik nøjagtigt vandret igennem og kom ud lige nøjagtigt over listen på den anden side uden at ridse den. Det er sjældent jeg roser mig selv, men Kristian det har du sgu' gjort lige en tand for godt! Point til mig.
Her ser vi så højttalerne med kabel og beslag monteret. Jeg synes ikke det er særligt sjovt at skrue skruer i. Så er det godt jeg lige skal have skruet 8 lange møjskruer i i 2,3m højde. Det bliver sjovt. Og når jeg siger sjovt mener jeg f**ked-up træls.

Her er hullerne så boret og skruerne skruet i. Jeg har også et billede af den anden side, men den blev ikke skæv, så den er der vel ikke nogen grund til at vise. Skæv? Ja, en smule. Men det går nok, når højttalerne er vinklet er der ikke et øje der kan se det.
I øvrigt er det overraskende træls at bore i 10 minutter med armene strakt over hovedet og med murerstøv der ryger i øjnene. Det lyder meget sjovere end det er, tro mig.



Huller til alle beslag er boret. f**k min arm er øm...
I øvrigt mener jeg jeg burde have en slags medalje - purple heart måske - for at bore alle disse huller, samt skrue skruer i stående på en klapstol. Jep, dem af træ der altid klapper sammen når man står med en kniv, pistol eller noget andet der helst ikke skal ind i kroppen. Men det gik.

Vips, og så er de monteret. Ok, det lød lettere end det var. Men SÅ slemt var det nu heller ikke. VM beslagene er heldigvis så smart konstrueret at man kan montere dem på højttaleren og så kan de gå ned over skruerne så man ikke behøver skrue dem sammen op på væggen. Højttalerne er vinklet ned mod lytte positionen, men rammer ikke helt alligevel ved nærmere eftersyn. Det går dog nok, lad os bare indse det, man kommer nok næppe til at sidde i sweetspot når man sidder og arbejder alligevel, så seriøs lytning vil altid foregå i stuen anyway.



Sådan ser beslagene ud når de er monteret. Særdeles let at pille ned - når man ser bort fra der vist ikke er ledning nok til rigtigt at flytte med dem...

Nærbillede af venstre højttaler.

Bemærk i øvrigt ledningsføringen. Jeg var så heldig at der allerede var monteret en kabelbakke til det STOFA stik der sidder bag døren. Det nuppede jeg da lige og smed kablerne ind i, de kan godt deles.

Sådan ser det så ud når der er tøj på dem.

Yes, det var vist det hele. Det der nu mangler er at få fixet en Zone2 modtager til forstærkeren, så jeg kan fjernbetjene skidtet fra værelset her. Den IR-200 jeg havde kig på hos HFK virkede desværre ikke efter hensigten, den skal monteres med en dims foran modtageren på forstærkeren så det er ikke optimalt. Jeg må lede efter en løsning der kan gå i den Zone2 indgang forstærkeren har. I værste fald må jeg punge ud til HE1000, den må jo ihvertfald virke.

Kommentarer?

Nu tror jeg lige jeg skal have et bad, det var en pænt beskidt omgang.

L.



__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 251
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Det ser super godt ud, tillykke med de 2 små nye

__________________
Vh

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Takker. Når de har fået lov til at spille nogle timer og jeg lige har hørt dem lidt vil jeg da lige komme med mine indtryk. Nu er de jo ikke optimalt placeret i forhold til hvis de var placeret i en stue hvor man sad præcist i sweetspot og yadayada, men jeg vil alligevel dømme dem!

Glemte forresten lige at redegøre for placeringen... :)

Jeg havde afgjort jeg ikke gad sidde med siden til musikken, selvom det naturligvis ville være optimalt at spille på den lange led af rummet, samt jeg kunne komme længere væk fra højttaleren så de fik bedre vinkel.

Jeg havde overvejet at placere dem foran mig så jeg ikke fik lyden bagfra, men så var jeg endnu tættere på, så bagfra it is.

Der er 2 grunde til de skulle monteres sideværts:

1) Jeg tror højttaleren er designet så spredningen i den vandrette akse er større end den lodrette, da man ikke har brug for stå stort et vertikalt sweetspot. Når de så bliver monteret på siden, så får jeg bedre lodret spredning, hvilket er godt i dette tilfælde hvor man nogengange sidder på stolen og lytter, nogle gange ligger på sengen og nogle gange står op og drikker øl mens man ser pr0n klip til en fest foran computeren.

2) Hvis de var lodret monteret ville døren være i vejen for den højre højttaler når og skygge for noget af lyden. Som det er nu, når jeg sidder normalt når højttaleren præcis over døren i en linie ned til øret.
Nice! ;)

L.



__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Hejsa Lestat, ser jo mægtig godt ud :)

Bliver spændende at høre dit lytteindtryk, meeen du har jo en kærlighed til de B&W'er der, så det er nok ikke helt ude i hampen :D

Top JOB

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Hehe, ja jeg må da indrømme jeg godt kan lide den relativt ufarvede klang som B&W har, men dermed ikke sagt jeg er helt ukritisk.

En af grundende til jeg var rimeligt fast besluttet på B&W til dette værelse også var at jeg gerne ville have en klang der nogenlunde matchede den i stuen, så lydbilledet hang bare lidt sammen når man går fra rum til rum.

Jeg vil i øvrigt sige med det samme, det er helt fantastisk at have lyd i begge de rum man opholder sig i. Det er svært at beskrive, men det giver bare en helhedsfornemmelse når man kan gå ind i et andet rum og musikken stadig spiller.
Hvis man går og overvejer at lave en Zone2 eller et Multiroom setup kan jeg klart anbefale det. Dog kan jeg allerede sige nu at uden en Zone2 IR modtager er det lidt træls, da man skal 1) ind i stuen for at skifte musikken og ændre volumen (medmindre man kører det over Winamp fra den computer man sidder ved som jeg gør, men stadigvæk er det besværligt), og 2) justering af volumen og input er besværligt på recieveren, ihvertfald med HK, da man skal ind i Multiroom menuen og finde volumen og så justere den.
Burde kunne gøres lettere, men jeg kan ikke se hvordan man kan gøre det med macros så jeg må nok bare finde en IR modtager der duer til Zone2 inputtet på recieveren.

L.



__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1465
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Really nice setup. Jeg har aldrig hørt/set den XT serie fra B&W, men hvis den bare lyder næsten så godt som den ser ud, er man "in for a treat".

Jeg har selv for nyligt bakset med at få alle kabler i kabelbakker, så jeg ved hvor svært du har haft det, og hvor lækkert det virkelig er når det er overstået.

Til jeg andre, kan man her se hvad jeg mener:

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted
 
candy-man
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Jeg vil bare sige at jeg synes du har total god smag :) Det ser godt ud på den måde du har valgt at sætte harman recieveren op på væggen. Du har inspireret mig til at gøre det samme :) GOD STIL DER

Har lige et lille spørgsmål???Bliver din reciever ikke varm, selvom du har hævet dvd afspilleren..Har hørt at dette kan forkorte levetiden på recieveren samt dvden..

 

Til top Vis candy-man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af candy-man
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Tak.

Jeg er godt tilfreds med at det er lykkes mig at få en rigtig god lydkvalitet (bortset fra som sagt at rummet ikke spiller så godt, blandt andet fordi jeg indrettede mig på tværs for at kunne være der), uden at gå på kompromis med de æstetiske krav som jeg har. (Erhvervsskade som designer).
Der står en NAD S200 på ønskeseddelen, fordi det er en ret lækker effektforstærker, og så må vi jo se hvordan den kan arbejdes ind i indretningen uden at der går konfirmations anlæg i den.

Receiveren bliver varm, men jeg tror ikke den bliver så varm den tager skade. I forhold til setups hvor den står i et skab så har den jo væsenligt mere luft omkring sig. DVD'en bliver noget varm i bunden bag på hvor varmen stiger op, men det er nu ikke så voldsomt, den har ikke brokket sig på nogen måde.

HK's forstærkere bliver generelt rimeligt varme, så jeg går ud fra de er designet til at kunne holde til det.

L.



__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Hej

Det ser rigtig godt ud.. gennemført stil og meget stilrent



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

TheKingDK skrev:

hey...

jeg har selv bestilt xt serien med xt4 som front og xtc som center og så 2 stk ds6 s3 som bag ht'er og 1 stk pv1'er... havde først købt b&w  dm604 men de var for store til min stue... så valget faldt på xt serien. bestilte dem den 26/1-06 og fik afvide at jeg ville få dem d. 15 feb men nu får jeg dem måske først i marts april måned det er rigtig skidt...  de siger at b&w har haft nogle problemer mht. deres kabineter og derfor har haft svært ved at følge med... det er lidt surt når jeg har forudbetalt det hele....glæder mig så meget til at høre dem hjemme på mit eget anlæg... hvor stor er din forstærker? ville samligne med min det er en:

marantz sr8300

Dolby ProLogic II, Dolby Digital EX Decoder, DTS ES, DTS-Neo:6, Circle Surround II Dekoder
- 6x130 W RMS
- RDS/EON Tuner
- 7.1 Eingang
- 9 Hochpegeleingänge
- 7 digitale Eingänge (6 zuweisbar)
- 4 optische, 3 koaxiale Digitaleingänge
- 1 optischer und 1 koaxialer Digitalausgang
- 6 Videoeingänge (FBAS und S-Video)
- SCART Eingang/Ausgang
- 24 Bit/192 kHz Wandler für alle Kanäle
- Multiroom
- Fernbedienung

iøvrigt et super lækkert og flot setup du har dig... blev selv ret overasket over lyden i xt4'erne da jeg hørte dem i hifiklubben, men til den hamre pris skulle de jo os gerne have lidt at byde på. men det er rart at læse din lille anmeldelse af dem. syntes det har været svært at finde noget videre om dem bortset fra hifiklubbens hp og fra b&w's hp...'

hvis jeg en dag skal have 7.1 setup vil jeg os have xt4'erne til bag ht'er tror det ville lyde genialt... men en dyr invistering...

DU kan ikke rigtig sammenligne de to forstærkere, ihvertfald ikke når vi snakker watt. Marantz'en ser på papiret ud til at have mere power men det er jo hvordan det bliver målt og watt er kun en lille ting. B&W plejer gerne at ville en masse effekt at lege med så lyder de bedst og det kan den H/K ihvertfald give den. Kender ikke den Marantz du har godt nok til at kunne sammenligne ordentligt



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Min HK kan godt trække XT'erne, men jeg tror de ville spille bedre med lidt mere effekt. Som sagt ville jeg gerne have en S200, men jeg kan ikke lige finde de 6500-8000,- de kan fås for brugt (nypris er vist 16.000 så det er en god pris) lige nu, så det må vente.

Det er ikke så meget for at spille højere, men for at have lidt mede overskud til højttalerne. XT'erne har jo en forholdsvis lav følsomhed. Det passer meget godt med at volumen skal justeres ca. 5dB højere til XT'erne end til de 601'er jeg har i konteret som er omkring 91dB følsomhed så vidt jeg husker. (XT'erne ligger helt nede på 86dB).

Det burde ikke være et problem, hvis man spiller indenfor 5dB af max på sin forstærker, så ville en effekt måske alligevel være en god idé, men som bekendt så er mere effekt, til et vist punkt, altid godt, også selvom man typisk kun spiller med de første 10W af effekten alligevel.

L.



__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
sigaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 11 Juni 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Rigtigt lækkert set-up.. h/k og b&w blandet sammen, er altså fantastisk.. det ser lækkert og stilrent ud..

sigaard



__________________
Min Bio..

Min Filmsamling..
Til top Vis sigaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigaard
 
Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 990
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Hej Lestat,

Da jeg sikkert snart selv skal ned i klubben og bestille et sæt XT4 i alu, vil jeg lige høre om dine erfaringer med disse. Hvor lang tid de skulle tilspilles osv.

Og til sidst. Hvor længe måtte du vente på dem. Var nede i den lokale klub i mandags. Og de ville faktisk nødigt bestille dem, da de pt. oplever ca. 6 mdr's ventetid

Mvh Tim



__________________
Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Der var nok en vis tilspilningstid - det er altid svært at vurdere den slags, fordi man også i høj grad tilpasser sig til lyden, men umiddelbart vil jeg sige måske 100-200 timer før de er helt spillet ind, men det er utroligt svært at sige. Lyden var god fra start, men bunden blev nok lidt bedre efter at enhederne var spillet til.

Mht. levering så ventede jeg vist en lille månede, men jeg fik lov til at låne HFK's udstillings modeller i mellemtiden.

Jeg har vist skrevet mine erfaringer med XT4'erne, generelt og det har ikke ændret sig - jeg synes stadig det er fantastisk velspillende højttalere. De er meget tæt på den kvalitet man får fra 703'erne, blot med en anelse svagere bas. Dog skal det ikke tages som at bunden er svag, i forhold til deres størrelse er den faktisk imponerende, jeg har stadig svært ved at fatte at de fik så meget bas ud af så små enheder. :)

L.



__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Hej i tråden, Lestat.

  herfra. Det ser sq seriøst stilet ud. Godt gået.

jeg tænkte på, hvor du har fundet dit sofabord? Sådan 1 kunne jeg nemlig godt bruge.

 

mvh

Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Sofabordet er fra Natuzzi, en forretning med superfede italienske møbler - den ligger på gågaden i Århus.

L.



__________________
visit wireframed
Mit setup
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes