| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Jeg ved lige indlede med at
sige at jeg har set der er en tråd noget lignende, men den gav mig ikke
svar nok i forhold til hvad jeg søger.
Jeg ville høre jer
hvilken component kabel i ville anbefale mig at bruge, jeg kender i
øjeblikket kun 2 sider der forhandler kabler sådan rigtigt nemlig
cinemagic og ac-connection og jeg syntes da også at cinemagic's
Profigold 15m componentkabel ser okay ud, men jeg ville høre jer
hvilket 15m componentkabel til max 800 kroner ville i anbefale mig at købe?
det skal bruges mellem en sanyo z3 og en LG 7800h dvdoptager, optageren har en hdmi-udgang, men den plads i projektoren er
|