| Forfatter |
|
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt 4 stk. butkicker via Ebay det er den model de også har hos THansen, jeg monteret den ene igår som et forsøg under min drejelæne stol, jeg har monteret den så den er spændt op i den ydre ring, så der ikke er noget af det inderste af den bevægelige del der røre stolen, er det den rigtige måde? da jeg skulle teste den var det ligesom der kom en raslende lyd fra den da den bevægede sig, når der var jeg troede den skulle være lydløs jeg har boltet den fast i jernrammen i stolen, den er sat til en gammel Nad forstærker og får sit signal fra et splitter stik fra subben. Så den del burde være ok. Hvad gør jeg forkert?? __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som om du har monteret den korrekt, og jeg har en mistanke om at den raslende lyd kommer fordi du har monteret den metal mod metal.....prøv at se om du kan montere den på noget træ istedetfor, det er det jeg har gjort, og der er ingen raslende lyd.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
ThomasO Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2004
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har helt sikkert monteret den et sted som for noget i selve stolen. Det er ikke buttkirkeren som siger noget.æ
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super tak for hjælpen
Jeg regner med at montere en under hver stol og 2 stk. i en 3 personers sofa. Jeg læste et sted at det var en foreskel at sætte sofaen på nogle gummifødder så den var fri fra gulvet. Umiddelbart hvad jeg kunne se igår var der ikke noget træ i bunden af sofaen, kun stof og nogle fjedre som affjedring. nogle gode foreslag til montering af dem evt. Billeder __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
csn1903 skrev:
Super tak for hjælpen
Jeg regner med at montere en under hver stol og 2 stk. i en 3
personers sofa. Jeg læste et sted at det var en foreskel at sætte
sofaen på nogle gummifødder så den var fri fra gulvet. Umiddelbart hvad
jeg kunne se igår var der ikke noget træ i bunden af sofaen, kun stof
og nogle fjedre som affjedring. nogle gode foreslag til montering af
dem evt. Billeder |
|
|
Selv tak, men lur mig om ikke der er en ramme i sofaen som er lavet af
træ???? Jeg kan imorgen sende et billede af hvordan mine egne er
monteret
__________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja du har nok ret, jeg kigger nærmere efter, det største problem bliver stolene, da de er bløde i bunden under sædet, og derfor har jeg sat en butkicker fast i metal rammen der holder stolen __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg skilt dem fra stolen og de laver stadig den rasle lyd, så de må nok være defekte ØV  __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
shaker Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey det er noget l**t dem fra thansen, nej gør som mig tag en active forstærker og sæt audio kable med tsplit ind i dvd afspillerens sub stik og den anden ende med de 2 stik over i active forstærker. og tag 2 subwoofer fra en bil og sæt dem under sofaen en i hver de giver 40 gange mere end thansen sofaen flyver nærmest.
|
| Til top |
|
| |
shaker Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg køre optisk fra dvd til forstærker, bruger kun sub fra dvden til at give ryste effect
|
| Til top |
|
| |
Bjorn Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
T-Hansen Bodyshaker giver rigtig god effekt til prisen.
Husk der skal være afstandsstykker mellem enheden og feks. sofa, og sørg for at de er skruet godt fast.
Eller: Lav et hul i en plade og skru enheden fast. Hullet skal være så stort at den midterste del kan bevæge sig frit. Pladen kan su så skrue fast under sofaen.
Hej fra Bjørn
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg byttet mine buttkickers og skruet den ene fast til stolen og den virker helt perfekt, så de var defekte, det giver en fed oplevelse
Så de kan varmt anbefales __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |