| Forfatter |
|
Hoth Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har lige kigget på det kort ud fra linket, og jeg synes at det ser fint ud. HD er forholdsvis stor og så videre, så til prisen synes jeg bestemt ikke at der skulle være noget i vejen for sådan en "fætter". Dog synes jeg som med de fleste "pre fabrikerede" pcer, at ulemben ofte er, at man ikke selv kan bestemme lyd og grafikkort, hvilket må siges at være vigtigt, hvis det er fordi man vil bruge det til mediecenter.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Ellov Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2005
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næe, men så er man vel for f..... sikker på at skidtet virker i første omgang, må man da gå ud fra. Så kan man altid opgradere bagefter.
Har også selv overvejet at købe denne Dell, hvis jeg ikke snart får min DIY HTPC til at virke optimalt.
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ser da ok ud men der mangler da et tunerkort og noget ordenlig lyd. Og husk, at skulle du ønske at aflevere den retur, så koster det dig 750,-... Jeg tror godt du kan finde en prefabrikeret maskine til det samme pris som ikke er DELL..
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellov skrev:
Næe, men så er man vel for f..... sikker på at skidtet virker i første omgang, må man da gå ud fra. S |
|
|
Hmm det ville jeg nu ikke være sikker på. Kender en der købte hans HTPC (den fra Aldi) færdig lavet og han har nu haft den i ca. 4-5 mdr. og har har ikke brugt den som media center endnu  Der er en del fejl i den, såå man kan ikke altid vide sig sikker. Men chancen er nok større ved færdig køb  __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Patriarken Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har endnu ikke set nogen der er istand til at producere en htpc der
bare kører ved levering....Man er naiv hbis man tror at dette kan lade
sig gøre.....Tænk bare på fx den sure program guide.....At købe en pc i
aldi ? Så efterspørger man jo nærmest selv problemerne.... Hvis du vil
have en htpc der virker efter dine behov og ikke forretningens eller
producentens, ja så bliver du indtil videre nød til at bide i det sure
æble og lære dig selv alt om HTPC remote kontrols,sskærm opsætning
osv... I de fem butikker der findes i Aalborg fx som sælger MCE
systemer er der pt ingen der bare tilnærmelsesvist har sat deres demo
maskine op så den virker nogenlunde. Ej heller er nogen i stand til at
besvare nogle spørgsmål.
__________________ DK's bedste HTPC Forum
|
| Til top |
|
| |
rune4000 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville aldrig købe en HTPC uden at se den i funktion - den Dell kan du ikke vide om støjer helt vildt! Der er heller ikke TVtuner eller remote med i prisen, så den bliver jo noget dyrere når du ligger de ting til prisen.
Du kan prøve at kigge på: http://www.mm-vision.dk/ der har de færdigbyggede HTPC med alt, og dem jeg har set i deres butik virker!
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må jeg spørger om hvorfor du har "vendt på en tallerken"?
Hvis man vælge at bygge en PC så er der altid risiko for at der er noget som ikke virker. Det er nu engang bare PC'ens natur (og tildels også lidt at charmen).
Jeg foretrækker helt klart selv at sætte mine maskiner sammen. Der er flere grunde til dette, den primære er dog (som tildels nævnt af andre i denne tråd) muligheden for at vælge præcis hvilke dele man kører med. En HTPC vil for mit vedkommende altid være en bestræbelse på at opnå det ypperste i kvalitet kontra pris set i forhold til resten af markedet. Hertil kommer så at det giver en nogle fede muligheder i forhold til mange traditionelle enheder.
Hvis man vil have en idiot sikker løsning så er jeg bange for at man skal holde sig fra en HTPC. Det er et relativt nyt koncept og man kan være helt sikker på at et eller andet går galt på et tidspunkt.
Hvad har du planer om at bruge din kommende HTPC til? (det giver folk lidt bedre mulighed for at yde kvalificeret hjælp)
Jeg ville ikke selv vælge det grafikkort som den maskine har.
|
| Til top |
|
| |