| Sendt: 26 Juni 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej! Jeg synes ikke der er nok power i mit setup når jeg hører normal stereolyd. Synes lyden er lidt mere klingende eller hvad man siger, hvor når jeg hører mit harddance/techno/psytrance sh*t, så vil jeg gerne have en lidt dybere lyd med fed bass. Det lyder da også fint nok, men sammenligner jeg med fx andre venners setup, der har kostet langt mindre, så synes jeg det imponerer mere på sådanne områder. Det kan selvfølgelig bare være en indstillingssag, men synes ikke rigtig jeg kan hitte ud af hvad det sku være m.m.? Jeg har en Marantz SR5500 og Dali 5005LE som front, samt Dali SWA12 subwoofer. Subwooferen kører pt ikke med når jeg hører stereo, men synes heller ikke nok mine Dali kan levere nok bass kontra fx nogle Dantax jeg har hørt, der lignede dem lidt (nu pillede jeg ikke fronten af for at se hvordan Dantax så ud). Men har i noget bud på hva der er galt, hvis der overhovedet er noget galt? Kan jo godt være mit setup bare er sådan. Eller er det muligvis fordi der bare er meget klinger i selve rummet, fx der er trægulv og mine højtalere er placeret direkte på det?! På forhånd tak!
__________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|