Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 09:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung skærm (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1855
Sendt: 01 August 2006 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

Hej

Svigerforældrene skal have en fladskærm og det skal jo helst være samsung, designet. Men hvad betyder alle de forskellige numre osv. nogle hedder 32"51b og andre noget andet med 32, selvom de ligner hinanden, ellers ville jeg tro det var forskellige årgange

Hvilket et skal man købe til ca. 9K  og det skal være 32".




__________________
Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ
 
Hanga
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 September 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 01 August 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

32 angiver selvfølgelig størelsen på fjernsynet.

Samsung har 3 serier: T, R og M.
T er den dårligste og billigste, mens M er den bedste og dyreste.
Edit: De har vist også en S serie, men den kender jeg ikke ret meget til.

Der er selvfølgelig så også flere modeller inden for serierne, og jo højere tallet er, jo nyere er modellen. Bare fordi det er nyt, behøver det ikke være bedre, men det er der dog ret stor sandsynlighed for, da teknologierne hele tiden bliver bedre.

Hvis dit budget er 9000 kr., og gerne vil have en samsung, ville 32R71B eller 32R72B være et godt bud.

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=198644
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=196895

Forskellen på disse 2 er udelukkende design. De er nok bedre end den 32R51B som du snakker om, men så også lidt dyrere. Jeg overvejede at købe en R71B, men valgte i stedet en 32M61B, som koster en smule mere. Det er netop kommet ind af døren idag, glæder mig sq til at få det smidt op i min nye lejlighed
Til top Vis Hanga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hanga
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes