Forfatter |
|
Sveske Forum Bruger
Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 22 August 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
Svend P skrev:
Svend P skrev:
Hvor længe har man sikkerhed for at blilledet bliver liggende på Imageshack? Det er lidt surt at læse gamle tråde, og så mangler halvdelen af billederne fordi de ikke eksisterer længere på de hjemmesider de i sin tid er hentet fra. |
|
|
Jeg gentager lige mit spørgsmål. Er der ingen der ved det?
|
|
|
Hej Svend P,
Ingen....Og jeg fatter simpelthen heller ikke meningen med den stadige boykot af upload til server fra egen harddisk til Forum...her i HI4ALL. Billeder smidt rundt omkring på div. upload-cites holder måske 1 måned...1 døgn...??. Et stort ønske hos brugerne her på sitet, er at have mulighed for upload direkte fra harddisk uden alt det externe bøvl!.
|
|
|
Det var faktisk ikke så forfærdeligt besværligt at finde ud af - det står i deres FAQ:
imageshack.us' FAQ skrev:
Your images will only be deleted if they do not adhere to our Terms of Service. Otherwise, your images will be available forever. |
|
|
Og så hører jeg ikke mer brok fra jer, vel?
|
|
Scherer Forum Bruger
Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
Sendt: 22 August 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
Svend P skrev:
Svend P skrev:
Hvor længe har man sikkerhed for at blilledet bliver liggende på Imageshack? Det er lidt surt at læse gamle tråde, og så mangler halvdelen af billederne fordi de ikke eksisterer længere på de hjemmesider de i sin tid er hentet fra. |
|
|
|
|
|
Hej Svend P,
Ingen....Og jeg fatter simpelthen heller ikke meningen med den stadige boykot af upload til server fra egen harddisk til Forum...her i HI4ALL. Billeder smidt rundt omkring på div. upload-cites holder måske 1 måned...1 døgn...??. Et stort ønske hos brugerne her på sitet, er at have mulighed for upload direkte fra harddisk uden alt det externe bøvl!.
|
|
|
Lige netop dét er vist et spørgsmål om økonomi. Så vidt jeg husker betales der for trafik på hifi4all serveren, dvs. jo flere Kb der skal hentes og vises på din computer, jo mere skal hifi4all betale i server-leje. __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger
|
Sendt: 22 August 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Præcis! Og jo mere vi sparer hifi4all's servere, jo mindre er chancen for at siden bliver dræbt af reklamer og andet tis, der skal kradse pengene ind igen (det er nemlig sket for andre forummer, jeg har haft min færden på)
|
|
witzel Lukket konto
Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 22 August 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scherer skrev:
Mik112 skrev:
Svend P skrev:
Svend P skrev:
|
|
|
|
|
Hej Svend P,
|
|
|
Lige netop dét er vist et spørgsmål om økonomi.
Så vidt jeg husker betales der for trafik på hifi4all serveren, dvs. jo flere Kb der skal hentes og vises på din computer, jo mere skal hifi4all betale i server-leje. |
|
|
det er nemlig ganske rigtigt.. vi betaler for trafik .. en ændring fra 35kb til 50kb lyder måske ikke af meget, men tro mig. det er mange penge det drejer sig om. forummet genererer vel 100.000 sidevisninger pr dag.. nej, ikke alle de sidevisninger indeholder billeder, men det gør en del af dem. hvis det skulle udvides med billede upload i alle forummet kategorier, så var der flere billeder der skulle hentes = mere trafik = flere udgifter og skulle vi samtidig lade større billeder blive uploadet.. pyhh.. jeg forstår godt at I gerne vil have mulighed for at uploade bedre billeder, det ville jeg også gerne. men økonomien i det er desværre ikke det sjoveste at arbejde med. Jeg bruger så min egen hjemmeside som billedeserver. så kan jeg få lov at uploade billeder på 400-500kb, og jeg ved de bliver liggende.. (den koster mig iøvrigt knap 250kr årligt for 1gb plads)
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto
Ex-mod.!
|
Sendt: 22 August 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krog skrev:
Det er jo kun i HiFi/Stereo og Surround-show off rummene, at man kan uploade billede til HIFI4ALL. I alle andre rum skal du uploade billederne externt. Det er dét det kan bruges til! (Desuden er der visse brugere der har problemer med upload-servicen på HIFI4ALL.)
|
|
|
er det folk med Opera browser? skulle nogen have problemer med billede upload, så send en pb. Vi står altid til rådighed for hjælp. Vi kan desuden gå ind i alle indlæg, og fx uploade billeder der. Helt uden besvær.
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger
Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 22 August 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var faktisk ikke så forfærdeligt besværligt at finde ud af - det står i deres FAQ:
imageshack.us' FAQ skrev:
Your images will only be deleted if they do not adhere to our Terms of Service. Otherwise, your images will be available forever. |
|
|
Og så hører jeg ikke mer brok fra jer, vel?
[/QUOTE]
Det var det jeg ledte efter . De skriver nemlig
Dear niels,
Thank you for your email! If required, it will be answered soon.
Most of the questions that are asked can easily be answered by reading the help documents located on the ImageShack website. If your question is not answered, it is most likely because the answer exists and is very easy to find. Please have a look at these helpful links:
Common Questions: http://reg.imageshack.us/content.php?page=faq Terms of Service: http://reg.imageshack.us/content.php?page=rules ImageShack Tools: http://reg.imageshack.us/content.php?page=features
Så er det derfor der ikke er svaret personligt . __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto
Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 22 August 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
det er nemlig ganske rigtigt.. vi betaler for trafik ..
en ændring fra 35kb til 50kb lyder måske ikke af meget, men tro mig. det er mange penge det drejer sig om. Så er jeg da med på 35kb, også vil jeg lige slætte mit billed igen
[/QUOTE]
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4622
|
Sendt: 24 August 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker! Tak for linket og vejledningen Sveske. Må jeg foreslå at du nævner i vejledningen, at man skal resize til 640x480 for at ramme forumets opløsning?
|
Til top |
|
|
Kenneth K. Forum Bruger
Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
Sendt: 24 August 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P
Omkring livetid på billeder fra imageshack.us. Jeg har brugt dem i et par år nu og mine første billeder ligger det stadig. Også selvom jeg har haft links på sider med meeget trafik. Jeg ved ikke hvor de får deres båndbrede fra, men de har meget af den
De kan anbefales.
vh,
Kenneth
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger
|
Sendt: 24 August 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto
Ex-mod.!
|
Sendt: 24 August 2006 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Det virker! Tak for linket og vejledningen Sveske. Må jeg foreslå at du nævner i vejledningen, at man skal resize til 640x480 for at ramme forumets opløsning? |
|
|
opløsningen i forummet er steget.. billeder på 800x600 accepteres nu. men det er også max
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger
|
Sendt: 24 August 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 25 August 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det er meget sjovt at rode med koder, findes der ikke en kode der kan indsettes så billedet kun åbner et øjeblik ?
Jeg har lavet et desktop billede, og det fylder jo 1024x768 for at passe til de fleste PC opsætninger, men er så også for stort til siden. Derfor vil det være fint at det kunne aktiveres/åbnes for download, og lukkes igen efter brug. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4622
|
Sendt: 26 August 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
jeg forstår godt at I gerne vil have mulighed for at uploade bedre billeder, det ville jeg også gerne. men økonomien i det er desværre ikke det sjoveste at arbejde med. Jeg bruger så min egen hjemmeside som billedeserver. så kan jeg få lov at uploade billeder på 400-500kb, og jeg ved de bliver liggende.. (den koster mig iøvrigt knap 250kr årligt for 1gb plads)
|
|
|
Var det ikke en ide helt at droppe billedupload i forum, og så konsekvent henvise til Imageshack? Det fungerer endda meget nemmere!
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger
|
Sendt: 27 August 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej
Det er meget sjovt at rode med koder, findes der ikke en kode der kan indsettes så billedet kun åbner et øjeblik ?
Jeg har lavet et desktop billede, og det fylder jo 1024x768 for at passe til de fleste PC opsætninger, men er så også for stort til siden. Derfor vil det være fint at det kunne aktiveres/åbnes for download, og lukkes igen efter brug. |
|
|
Du kan i stedet linke til billedet med [ url][ /url] koden, men ellers kan man også resize. jeg kan bare ikke huske koden for det - jeg mener også, imageshack kan lave et resized, klikbart billede, der så åbner et nyt vindue med billiedet i fuld størrelse. __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
cvo2010 Forum Bruger
Tidl. cvo2004
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 243
|
Sendt: 27 August 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 27 August 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 27 August 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jes jes, det virker.
Billedet af min PC desktop. Hvis du vil have det på din PC, kan du download min desktop uden ikoner på dette link:
Desktop
Skærmstørrelse 1024x768. Hvis du vil hente den, så husk at marker til højre for neden, i dette link for at få stort billede. Højre klik på billedet, og vælg gem som. Efter evt. download skal du justere lidt for at dine ikoner passer i felterne, du gør sådan hvis du har Windows XP. Efter du har download min desktop og lagt det ind som skrivebords baggrund, skal du højreklikke på skrivebordet, og gå ind i Udseende / Avanceret / Element / Lodret mellemrum mellem ikoner, og ændre til 50. og genstarter. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger
|
Sendt: 27 August 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha, selvfølgelig! Det bliver NØDT til at være dit kabinet Det er simpelthen så oplagt! Heftigt inspireret af beosound 9000? Nah, det må være en tilfældighed!
|
|
witzel Lukket konto
Ex-mod.!
|
Sendt: 27 August 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
witzel skrev:
jeg forstår godt at I gerne vil have mulighed for at uploade bedre billeder, det ville jeg også gerne. men økonomien i det er desværre ikke det sjoveste at arbejde med. Jeg bruger så min egen hjemmeside som billedeserver. så kan jeg få lov at uploade billeder på 400-500kb, og jeg ved de bliver liggende.. (den koster mig iøvrigt knap 250kr årligt for 1gb plads)
|
|
|
Var det ikke en ide helt at droppe billedupload i forum, og så konsekvent henvise til Imageshack? Det fungerer endda meget nemmere! |
|
|
jo det kunne man måske godt.. men jeg synes at muligheden alligevel skal være der, selvom imageshack er bedre og måske nemmere.
|
Til top |
|
|