| Forfatter |
|
sjyden Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mbk6 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 29 August 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon prisen på Z3 og Z4 falder nok til at min pengepung har råd så? Mmm..
|
| Til top |
|
| |
sjyden Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 01 September 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sanyo: HDTV-LCD-Projektor PLV-Z5 ab September für 1799 EUR
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger


Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 01 September 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 01 September 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon TC så vil begynde at sælge Z5, siden de droppede Z4?
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 02 September 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
C K N skrev:
|
Specifikationer ser da ikke meget anderledes ud end Z4? Udover D5-paneler...
|
|
|
Panelet er faktisk det samme, Z4 bruger D5 panel. Der er ikke meget forskel, nej - to HDMI indgange og forbedret IRIS er sådan set det eneste at råbe hurra for. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 02 September 2006 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Mon TC så vil begynde at sælge Z5, siden de droppede Z4?
|
|
|
Man skal aldrig sige aldrig, men umiddelbart skal du ikke regne med det. Vi vil generelt gerne satse lidt mere på projektorer i den lidt dyrere ende, dvs. 20k og op - og så er DLP'erne blevet en voldsom konkurrent til LCD, også under 20k. Optoma HD72 kører Z4 midt over på de mest væsentlige punkter (selvfølgelig er der også ulemper, men alligevel...). I lyset af at HD 70 lyder til at blive relativt tæt på HD72, og Z5 stort set er identisk med Z4 og formentligt dyrere end HD70, så er Sanyo pludselig ikke så interessant længere. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger


Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 03 September 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
C K N skrev:
|
Specifikationer ser da ikke meget anderledes ud end Z4? Udover D5-paneler...
|
|
|
Panelet er faktisk det samme, Z4 bruger D5 panel. Der er ikke meget forskel, nej - to HDMI indgange og forbedret IRIS er sådan set det eneste at råbe hurra for.
|
|
|
Undskyld min uvidenhed...  __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 04 September 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Z5 bliver desvære IKKE 1080p
http://www.engadget.com/2006/09/04/sanyo-releasing-plv-z5-lc d-projector/
Sanyo looks set to release a followup to its PLV-Z4 projector soon,
with the shockingly-named PLV-Z5 bumping the specs in all the right
areas -- or at least about as much as you can expect at this price
point. Pumping out a 1280×720 resolution, this one promises a 7,500:1
contrast ratio, 1,100 lumens brightness, and a welcome second HDMI
input in addition to the requisite line up of component (two of 'em,
too), composite, s-video, and VGA. Look for this one to be available
later this month in both black and silver variations for €1,799 (about
$2,300).
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 04 September 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Den nye Z5 bliver desvære IKKE 1080p |
|
|
Som sagt, Z5 er ikke andet end en let faceliftet Z4. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |