| Sendt: 03 September 2006 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var lige et smut i den lokale Fona i dag og kigge på "væggen"
Hvorfor er det at flere og flere producenter begynder at printe diverse logoer på deres skærme som fx. HD-Ready, HDMI, TruSurround osv osv... Før sad disse logoer på klistermærker som man hurtigt kunne flå af, fordi man ikke gad se på dem! 
Når producenterne nu går sig så umage med at lave et lækkert design, hvorfor så ikke give folk valget om de vil se på disse "specifikationer"??? 
Nå, det var bare et surt opstød...
__________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|