| Sendt: 26 September 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået fat i et nyt grønt rør til min electrohome ecp 3100. Der var nemlig brændt hul i Fosforen i det gamle. Men så har jeg hørt at man også skal skife en del i selve projektoren før at man sætter et nyt rør i, ellers vil der også bare blive brændt hul i fosforen i det nye rør. Er det rigtigt? Og hvad er det for en del? Evt. hvis der var nogen der havde sådanne en liggende vil jeg godt købe den.
__________________ Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
|