| Sendt: 26 September 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min situation er denne:
Jeg har en imacG5 uden dvi/hdmi udgang(som jeg oprindeligt havde tænkt mig at spille dvd fra), en Infocus IN76 projektor med dvi/hdmi. NAD
for/effekt forstærker, et MAudio Audiophile usb eksternt lydkort. Da jeg gerne vil afspille dvd fra en source med dvi/hdmi er jeg nu på udkig efter
et alternativ til min imacG5.
Mine 3 alternativer:
1: Køb af dvd afspiller, eks. denon dvd1730 til 1600,- eller nad T515 til 2500,-
2: Opgradere min gamle pc 733mhz, 256 mb ram, audiophile lydkortet og dvd drev med et nyt grafikkort m. dvi/hdmi udgang.
3: Køb af evt nyere/størrere pc/mini mac 1.66GHz Intel Core Duo processor
Ville være meget taknemmelig for hvad der ville være det bedste bud i forhold til billed og lydkvalitet.
Evt. hvilket grafikkort som ville være godt og hvis nyere pc/mini mac, hvilken pc/bund+grafikkort ville være god.
På forhånd mange tak og en god dag.
Morten M
|