| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt nok lækkert ud! Men $199 som nok bliver til 1500,- i DK er godt nok en slat penge.
Jeg kan ikke forstå at der ikke er flere producenter der laver trådløse keyboards med mus indbygget.
Det optimale, for mig, ville være et trådløst tastatur med en lille trackball til tommelfingeren i højre side og så museknapperne på bagsiden til pege- og langefinger. Noget i stil med hvad der var på de gamle Toshiba Libretto bærbare hvis der er nogen, der kender dem.
|