Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. maj 2024 | 18:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

MOtheFREAK skrev:
Spencer skrev:
Et par ting jeg studsede over, men måske har overset:

  • Hvad er kantophængene på basserne lavet af ?

Det fineste, mest forædlede 24-karat's gummi


Følger der også en fortrydelsespille med ?

Rart nok at vide, at man slipper for at skifte kantophæng, hvert tiende år.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Det skal IKKE tages som person-jagt!! Slet ikke.



Fint, så undlad at køre den derud hvor der tages fat i psykolog bogen eller lign., det er alt hvad jeg ønsker. At du er rygende uenig i anmeldelsen i form/indhold mv. kan jeg godt se, jeg kan bare ikke svare dig på med min moderator hat på da jeg ikke har nogen holdning til det med den på.

Med venlige moderator hilsner

/Zorglub
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

(snip) Jeg har jo netop pointeret, at det ikke kun er den pågældende anmeldelse den er gal med. Det ville aldrig være et problem, at et produkt blev anmeldt og skamrost til skyerne. Problemet er jo netop, at ligegyldigt hvilket produkt der bliver anmeldt på H4A, så er anmelderen dybt imponeret over de tekniske løsninger og endnu mere over hvor god lyden er. yderligere imponeret er han naturligvis over, at det er mulig at lave så "billigt". Det er problemet, og det er ikke kun Gige!
Helt ærlig Zorglub: Er du uenig i denne betragtning??



Som forum bruger (nu tager jeg lige hatten af ) syntes jeg det er flot at der er nogen der gider lave et stykke frivilligt arbejde. Så kan det godt være at det ikke er til at komme i High Fidelity, men jeg syntes personligt at Giges anmeldelser stråler af gå på mod og at brænde for hifi. Jeg syntes også at det er spændende at læse om alle de mange produkter der efterhånden er ved at være i Danmark, tænk bare næste gang jeg skal afsted for at købe, så har jeg muligheden for lige at snuse til produktet her på siden i en anmeldelse. Herligt!. At der så kan være en svipser her og der, ja det kan jeg som bruger godt se igennem. Det kommer nok også an på hvordan man er som person, altså læseren, hvordan man reagerer på det.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvis jeg var anmelder, og i øvrigt vidste jeg havde rent mel i posen, og at alle påsande om ALTID ALT for skamrosende omtaler slet ikke havde noget på sig, ville jeg nok ikke forholde mig tavs. Jeg ville nok prøve at forklare mig, og fortælle hvordan det kan være, at alle omtaler altid er meget positive.
Men det synes ikke at være tilfældet...

Jeg har sågar kontaktet anmelderen pr "privat besked", og forklaret at situationen er lidt uheldig, og at jeg på ingen måde er ude på nogen svine-kampagne. Men at jeg bare kunne ønske mig at bringe niveauet og kvaliteten af anmeldelser op i nærheden af brugbar, og i det mindste ud af det stadie de pt befinder sig på, nemlig som en fin gang reklame for producenterne!
Men af en eller anden grund har jeg intet svar fået, og han har slettet min besked! . Det var da pudsigt.... Havde man nu læst den store psykologi-bog, ville man sikkert sige at det var en typisk reaktion fra en person, der godt ved han har dummet sig. Men nu er jeg jo ikke psykolog....

 

Til "Hurtig"!

Du skal på ingen måde stille spørgsmålstegn ved, om jeg har rent mel i posen. Hvis du på nogen måde kan bakke din påstand op, så gør det. Men ellers bør du holde mund. Du er på kanten af injurier her.

Jeg har på ikke dummet mig, har dårlig samvittighed eller lign. Min samvitighed er kridhvid, for jeg skriver for læserne og IKKE for branchen. Hvis jeg modtager et produkt til test, som simpelthen er for ringe, så ryger det retur uden at der bliver skrevet om det. Er det bestikkelse, korruption eller lign.? Næ, det handler om at jeg, redaktionen eller distributøren ikke har noget som helst godt ud af det. Det gavner heller ikke læserne, for de kan sagtens selv høre når produktet er af ringe beskaffenhed. Det handler om et samarbejede mellem hifi4all og branchen. Branchen kan GRATIS få nyheder offentliggjort hos os, de kan sende produkter til test hvor anmelderne bestemmer udfaldet. Ønsker de at annoncere, så koster det selvfølgelig lidt, som går direkte til drift af servere og lign.

Du vil ha' anderledes tests? Jamen, så står det dig frit for, at skrive en læser-anmeldelse selv. Hvis du er I tvivl om udfaldet af mine tests, så synes jeg at du, og evt. andre, selv bør gå ud i den store hifi-verden og lytte. Når jeg skriver positivt om et produkt, så er det fordi jeg mener at det er et godt produkt. End of discussion!

Dette er ikke et anmeldelses-demokrati hvor du skal stille spørgsmåltegn ved udfaldet af en test. Hvis du er i tvivl om det virkelig er så godt som jeg skriver, så let dig fra skriverbordet, tag et par skiver i hånden og gå ud og lyt!

Skriveriet er en fritid-beskæftigelse for alle anmelderne på hif4all. Det virker en anelse utaknemmeligt fra din og andres side, at sende sådan en svada afsted, og stille spørgsmålstegn ved vores integritet!

Vi får ikke, og har aldrig fået betaling for den tid vi bruger på at teste produkter, moderere i forum eller lign. Heller ikke i form af gaver, eller krav til distributører om annoncekøb osv.

Var dette svar nok?

Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
xo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1010
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Sagt på den måde bliver alle anmeldelser til blåstemplinger da alle andre produkter ikke bliver anmeldt. Det er da interessant at vide. De negative anmeldelser er altså alle dem der er uskrevne.

Det er da egentlig en fin fremgangsmåde og der kan da også nuanceres indenfor feltet af de bedre kandidater.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

@Mikkel Gige

Jeg kan godt sætte mig ind i, at produkter der er meget dårlige, ikke hænges ud i en anmeldelse, med hvad med de middelmådige ?

Hvordan skal man gætte sig til, om et produkt der ikke er anmeldt, er middelmådigt, eller meget dårligt ?

Selv de produkter der kun synes at være en anelse bedre end gennemsnittet, bør der være mange anmeldelser af. Også de gennemsnitlige produkter, for så vidt.

Jeg syntes det er synd, hvis kun de absolut fremragende produkter anmeldes.
De ligger også tit en prisklasse eller to, over de middelmådige, som mange kun har råd til.

Sammenlignende tests, hvor et produkt fremhæves, som bedre end et andet, mener jeg også er vigtigt. Hvis man er bange for at blive uvenner med en annoncør, så har man to kasketter på.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
@Mikkel Gige

Jeg kan godt sætte mig ind i, at produkter der er meget dårlige, ikke hænges ud i en anmeldelse, med hvad med de middelmådige ?

Hvordan skal man gætte sig til, om et produkt der ikke er anmeldt, er middelmådigt, eller meget dårligt ?

Selv de produkter der kun synes at være en anelse bedre end gennemsnittet, bør der være mange anmeldelser af. Også de gennemsnitlige produkter, for så vidt.

Jeg syntes det er synd, hvis kun de absolut fremragende produkter anmeldes.
De ligger også tit en prisklasse eller to, over de middelmådige, som mange kun har råd til.

Sammenlignende tests, hvor et produkt fremhæves, som bedre end et andet, mener jeg også er vigtigt. Hvis man er bange for at blive uvenner med en annoncør, så har man to kasketter på.

Hej Spencer!

Hvad er et middelmådigt produkt? Er det når bassen er lidt løs i kanten, eller når perspektivet ikke når helt ud i hjørnet? Eller hvis der mangler lidt detaljer?

Jeg vurderer det samlede lytteindtryk af et produkt, og jeg mener ikke at nogen af de produkter jeg har testet var middelmådige. De spillede alle sammen godt, nogle mere præcist end andre med flere detaljer, bedre perspektiv osv. Nogle med lidt varme, andre lidt tilbagelænet, og nogle tredje helt anderledes. Men de var i mine ører ikke dårlige eller middelmådige.

Mine tests er ikke en facitliste, men en "teaser" til selv at gå ud og lytte. Jeg kan kun beskrive min oplevelse af lyden, men at kalde det den ultimative sandhed vil være forkert. Derfor undgår jeg helst karakterer, titler eller udmærkelser. Min opfordring er altid at lytte selv, før man køber. Hvis et produkt endelig får en "editors choice", så kan du til gengæld være helt sikker på, at her snakker vi om "spitzenklasse". Men igen er det din smag der afgør om det er noget for dig.

At jeg så nogen gange lader mig rive med og skamroser et produkt, er kun et udtryk for min egen entusiasme og excentriskhed.  Og det er det der driver værket, og denne hjemmeside. Lysten!

Mvh,

Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Hvordan ved man om et produkt, der ikke er anmeldt, er dårligt, eller blot ikke er blevet anmeldt endnu pga. tidsmangel?

 

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Hvordan ved man om et produkt, der ikke er anmeldt, er dårligt, eller blot ikke er blevet anmeldt endnu pga. tidsmangel?

 

Hej Svend P!

Den bliver sgu' lidt svær at kringle sig udenom. Vi oplyser ikke om et produkt er sendt retur uden anmeldelse. Dette er fortrolig information mellem Hifi4all og distributøren.

Hvis du ønsker et bestemt produkt testet eller har forslag til f.eks. test af flere forstærkere, så er du altid velkommen til at skrive til redaktionen. Men vi kan desværre ikke efterleve alle forespørgelser. 

Håber det svarer (lidt) på dit spørgsmål.

Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Hvis man nu fra redaktionens side tog tyren ved hornene, ville vi nok nemmere kunne komme videre.
Sådan at forstå, at det ikke nytter at komme med den ene forklaring efter den anden om at I er frivillige, og at det derfor er helt OK, at noget af det i skrievr gerne må smutte.Den indstilling kan jeg ikke lide.
Specielt hvis man er frivillig, bør ens faktuelle info være i orden. Så behøver man jo ikke være loyal overfor en producent/forhandler. Og hvis man som frivillig mener det er OK at fejlinformere, så er man ikke så stor en ildsjæl som redaktionen gerne vil have det til lyde som.

Grib dog de chancer der byder sig. Jeg tilbød helt konkret at forfatte teksten til RMB1077 testen, så den ikke var fuld skamrosende og i øvrigt direkte forkerte informationer, men i stedet afspejlede virkeligheden. Jeg tilbød det endda ganske frivilligt. Når I på ingen måde havde lyst til det, skal det så fortolkes som at I hellere vil fejlinformere, fordi det er OK når man er frivillig??

Kald nu en spade for en spade, og en skovl for skovl....

Jeg er desuden helt enig med Svend P... Hvordan kan læserne vide, om et produkt ikke er testet, eller det bare ikke er offentliggjort fordi det var for ringe??
Forklaringen om at I ikke gider teste produkter der ikke er vildt gode, hvilket skulle være forklaringen på at ALT skamroses køber jeg i øvrigt ikk. Den er for billig!!
Og hvis det nogensinde skulle være sandt, må vi så ikke få en liste med alle de produkter I har kigget igennem, som I ikke ville teste alligevel, fordi de var for ringe??? Så kan vi jo se hvad kriterierne er for at blive testet, og om der er nogen?



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Svend P skrev:

Hvordan ved man om et produkt, der ikke er anmeldt, er dårligt, eller blot ikke er blevet anmeldt endnu pga. tidsmangel?

 

Hej Svend P!

Den bliver sgu' lidt svær at kringle sig udenom. Vi oplyser ikke om et produkt er sendt retur uden anmeldelse. Dette er fortrolig information mellem Hifi4all og distributøren.

Hvis du ønsker et bestemt produkt testet eller har forslag til f.eks. test af flere forstærkere, så er du altid velkommen til at skrive til redaktionen. Men vi kan desværre ikke efterleve alle forespørgelser. 

Håber det svarer (lidt) på dit spørgsmål.

Mikkel.

Se der har vi nemlig problemets kerne! I er IKKE uafhængige af distributører,selvom I hårdnakket har forsøgt at påstå det!
Hvis I var uafhængige, ville I netop også teste de dårlige produkter, og så i øvrigt fortælle læserne, at dette produkt skulle de måske ikke gå efter!
Men nej... Du skriver det selv ganske tydeligt. I har et samarbejde med distributøren om at promovere de produkter I kan lide, og tie om dem I ikke kan lide...
Hvordan I nogensinde får det til at stå i samme sætning som uafhængig, vil jeg slet ikke kloge i .

Så ved vi da i det mindste det. TAK!!!



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Vi oplyser ikke om et produkt er sendt retur uden anmeldelse. Dette er fortrolig information mellem Hifi4all og distributøren.

He, hvorfor er det fortrolig information?

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Hurtig:

Hvis nu jeg besad de evner og den viden, som du tydeligvis er i besiddelse af, hvad ville mon så afholde mig fra at skrive min egen test af eksempelvis Rotel RMB1077 som en brugeranmeldelse?

og hvad er forskellen på at tilbyde sin hjælp, og så tilbyde sin hjælp frivilligt?

mvh

Brok

 



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvis man nu fra redaktionens side tog tyren ved hornene, ville vi nok nemmere kunne komme videre.
Sådan at forstå, at det ikke nytter at komme med den ene forklaring efter den anden om at I er frivillige, og at det derfor er helt OK, at noget af det i skrievr gerne må smutte.Den indstilling kan jeg ikke lide.
Specielt hvis man er frivillig, bør ens faktuelle info være i orden. Så behøver man jo ikke være loyal overfor en producent/forhandler. Og hvis man som frivillig mener det er OK at fejlinformere, så er man ikke så stor en ildsjæl som redaktionen gerne vil have det til lyde som.

Grib dog de chancer der byder sig. Jeg tilbød helt konkret at forfatte teksten til RMB1077 testen, så den ikke var fuld skamrosende og i øvrigt direkte forkerte informationer, men i stedet afspejlede virkeligheden. Jeg tilbød det endda ganske frivilligt. Når I på ingen måde havde lyst til det, skal det så fortolkes som at I hellere vil fejlinformere, fordi det er OK når man er frivillig??

Kald nu en spade for en spade, og en skovl for skovl....

Jeg er desuden helt enig med Svend P... Hvordan kan læserne vide, om et produkt ikke er testet, eller det bare ikke er offentliggjort fordi det var for ringe??
Forklaringen om at I ikke gider teste produkter der ikke er vildt gode, hvilket skulle være forklaringen på at ALT skamroses køber jeg i øvrigt ikk. Den er for billig!!
Og hvis det nogensinde skulle være sandt, må vi så ikke få en liste med alle de produkter I har kigget igennem, som I ikke ville teste alligevel, fordi de var for ringe??? Så kan vi jo se hvad kriterierne er for at blive testet, og om der er nogen?

Hurtig, du har fuldstændig misforstået din funktion her i forummet. Hvis du ikke kan lide redaktionens indstilling, så er du meget velkommen til at få dine hifi-nyheder og anmeldelser et andet sted. Dette er en gratis hjemmeside, men det betyder ikke at der er læser-demokrati. Det er redaktionen der ligger linjen, og KUN redaktionen.

Når en tekst er forfattet, så er der mulighed for at distributøren kan gennemlæse denne. Der er så mulighed for at få rettet faktuelle fejl. Lytteindtryk og konklusion er vores afdeling suværent, og står ikke til at ændre. Er distributøren meget uenig i det vi skriver, så er det hans suveræne ret at trække produktet tilbage uden anmeldelse. Lidt spildt tid fra vores side, men sådan foretrækker vi at det skal være. For det handler om samarbejde, ikke om at få fjender. 

Jeg har svaret på Svend P's spørgsmål, så om du køber den eller ej må du helt selv om. Du får IKKE at vide hvilke produkter der er sendt retur uden anmeldelse. DETTE ER FORTROLIG INFORMATION MELLEM REDAKTIONEN OG DISTRIBUTØREN!!! Og det står ikke til at ændre.

Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Mikkel Gige skrev:
Svend P skrev:

Hvordan ved man om et produkt, der ikke er anmeldt, er dårligt, eller blot ikke er blevet anmeldt endnu pga. tidsmangel?

 

Hej Svend P!

Den bliver sgu' lidt svær at kringle sig udenom. Vi oplyser ikke om et produkt er sendt retur uden anmeldelse. Dette er fortrolig information mellem Hifi4all og distributøren.

Hvis du ønsker et bestemt produkt testet eller har forslag til f.eks. test af flere forstærkere, så er du altid velkommen til at skrive til redaktionen. Men vi kan desværre ikke efterleve alle forespørgelser. 

Håber det svarer (lidt) på dit spørgsmål.

Mikkel.

Se der har vi nemlig problemets kerne! I er IKKE uafhængige af distributører,selvom I hårdnakket har forsøgt at påstå det!
Hvis I var uafhængige, ville I netop også teste de dårlige produkter, og så i øvrigt fortælle læserne, at dette produkt skulle de måske ikke gå efter!
Men nej... Du skriver det selv ganske tydeligt. I har et samarbejde med distributøren om at promovere de produkter I kan lide, og tie om dem I ikke kan lide...
Hvordan I nogensinde får det til at stå i samme sætning som uafhængig, vil jeg slet ikke kloge i .

Så ved vi da i det mindste det. TAK!!!

Du forstår simpelthen ingenting, Hurtig. Uden branchen var der ikke noget HIFI4all. De betaler annoncerne på vores side, som igen betaler driften af vores servere. Som gør hele dette slaraffen-land gratis for dig og alle de andre læsere.

Uden branchen var der ikke nogen produkter at teste! Kedeligt, ikk!

Begynder det at dæmre?

Så selvfølgelig er vi afhængige af branchen, bare ikke på den korrumperede og rådne måde som du vil ha' alle til at tro. Vi har et SAMARBEJDE med branchen, men uden at vi "pleaser" dem. Hvis vi begyndte at offentliggøre tests af dårlige produkter, hvor mange produkter tror du så vi ville få til test, hvis de ikke havde den "nødbremse" at de kunne trække et produkt tilbage. Og hvor lang tid tror du så der gik før siden her lukkede.

Vores forhold til branchen er et SAMARBEJDE!!! Forstår du det nu?

Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
[snip]

Er distributøren meget uenig i det vi skriver, så er det hans suveræne ret at trække produktet tilbage uden anmeldelse. Lidt spildt tid fra vores side, men sådan foretrækker vi at det skal være. For det handler om samarbejde, ikke om at få fjender.

[snip]


Det shockerer mig lidt at det faktisk forholder sig sådan, men overrasker mig egentlig ikke.
Jeg havde blot det stille håb, at anmeldelser der samlet set, giver et indtryk der er dårligere, end distributøren håbede på, var muligt at offentliggøre på hifi4all. Det er det altså ikke, og det viser at min tidligere antagelse, om at distributør og anmelder sover i ske, holder 100% stik.

Det syntes jeg er meget sørgeligt.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Jeg synes da at der er sket en udvikling. Fra at man altid har skreget at man var TOTALT UAFHÆNGIGE, til at det nu drejer sig om et SAMARBEJDE. Det er da en langt mere ærlig og troværdig udmelding end før!
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 864
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Jo vel skal man også være kritisk når man tester, og fremhæve både positive og negative aspekter-

men det virkere mere og mere som om nogen bare ØNSKER at se et produkt bliver sablet totalt i sænk i en anmeldelse. Bare for at kunne nyde synet at andres ruin og komme af med noget ophobet had og fortvivlelse.

Jeg synes det er en destruktiv og fremmedartet tilgang til vores hobby, at sætte produkter i den offentlige gabestok på den måde.

jeg er sikker på at du, Hurtig, kunne blive en dygtig anmelder for Iraks kommende nationale hifimagasin. Alt hvad du ikke brød dig om kunne efterfølgende blive smidt på gaden og ofret til den rasende folkemasse - og producenterne med .

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK
 
dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 369
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Jeg gentager gentager gentager...

dtomsen skrev:
Altså, nu er det anmeldelsen og ikke Montana-højttalerne som folk opponerer mod.....

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen
 
dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 369
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

desuden...

 

Sikken en svada fra Mikkel Gige, dialog synes udelukket, for det er åbenbart en kompromisløs "take it or leave it" situation. Saglig kritik godtages ikke !

 

Klar besked nuvel, men så er tråden her mere eller mindre omsonst !
Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen
 

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes