Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hej alle!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dyzio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

jeg har haft surround udstyr fra Dali som jeg desvaerre havde fundet ud af at det ikke var mig... Hojtallerne brummede hvergang der kom overspaending i huset, hvilket vil sige at hvis vi brugte f.eks. ovnen, eller andre ting i huset saa kom der en megt irreterende larm fra hojtallerne..! virkelig frustrerende...

Det jeg har taenkt mig er at kobe noget mindre, der ikke traekker saa meget strom...Jeg har ogsaa min dvd denon 1930 tilbage.. Saa her vil jeg hore om jeg faar meget nytte af den i fremtiden nu hvor jeg ikke har saadan store hojtallere staaende mere ? Kommer der film som Denon kommer ti lat kore MEGET bedre end en dvd i One in all cinema surround ?? eller kunne jeg bare nojes med at afspille dvderne paa min kommende xbox 360... ? Har hort en snakke noget om at der kommer HD film eller saadan noget ? at de gamle dvder ikke kommer til at folge med i laengden... ?

Er der ikke noget all in one fra f.eks. dali eller andet fra hifiklubben hvor man faktisk ikke skal bruge en surround receiver?

Haaber i kan hjaelpe...

Til top Vis Dyzio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyzio

Dyzio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Naar jeg neavner aall in one fra Dali eller andre saa mener jeg noget hvor man kan kore det  uden at man ska bruge en surround receiver ogsaa kunne man kobe en HD dvd og saette til ?

Eller kan det lade sig gore f.eks. kobe Samsungs Surround saet og saette det til en HD dvd, via en kabel ?

Til top Vis Dyzio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyzio

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Der er noget der ikke stemmer i din beskrivelse. Der kommer ikke overspænding fordi man tænder for komfuret. Spændingen kan højest falde fordi der bliver brugt mere strøm

Og det er altså ikke højttaleren der generer brum. Det kommer kun fra anlægget.

Hvis du vitterligt har problemer på grund af andre forbrugere i huset, kan en seperat gruppe måske hjælpe.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes