Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: MCE som jukebox (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Knudsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Haløjsa.

Jeg skal holde noget fest inden længe og i den forbindelse vil jeg tage min PC med, med mine CD'er som allerede er rippet til MCE. - Men finders der ikke et godt jukebox program - Jeg tænker på at MCE's playliste er nok ikke det smarteste at bruge - på et eller andet tidspunkt skal det jo nok ende med at et eller andet fuld tågehorn sletter playlisten, og så har vi den klassiske 10 sekunder af hvert nummer 

Så kender i et godt program, så gæsterne selv kan vælge musik, og playlisten ikke sådan-bare-lige kan omgåes... ligesom de der jukebox'e man kan leje...?

Til top Vis Knudsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knudsen

nisted
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Hvis du har MCE på maskinen er der indbygget "microsoft party" (mener jeg det hedder)

Der kan du lave en playlist mm og programmet kan kun forlades med kode...

Til top Vis nisted's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nisted

Knudsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Maj 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

nisted skrev:

Hvis du har MCE på maskinen er der indbygget "microsoft party" (mener jeg det hedder)

Mjaaaa... Men det nummer kan jeg jo også med MCE som standard... (Windows-L) og dermed er den beskyttet af password... men det løser ikke rigtigt opgaven... Det jeg gerne vil er at gæsterne SELV kan vælge numre og IKKE springe køen over, endsige slette den nuværende play-liste... Helt ligesom på en rigtig jukebox... der spiller hvert nummer helt færdig før næste begynder og de kommer i den rækkefølge som ønskerne kom...!

Nogle iderer til programmer der kan dette... (helst både MP3 og WMA - de fleste CDer er nemlig rippet som WMA til mediacenteret)

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Jeg er 99% jeg har haft sådan et plugin til winamp, dengang jeg brugt mp3 til fester.
Men om du kan bruge winamp til wma, aner jeg ikke. Det er ved at være nogle år siden jeg gjorde det i mp3 og winamp
Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton

Knudsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Maj 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
Jeg er 99% jeg har haft sådan et plugin til winamp, dengang jeg brugt mp3 til fester.
Men om du kan bruge winamp til wma, aner jeg ikke. Det er ved at være nogle år siden jeg gjorde det i mp3 og winamp

Ja nu du siger det... Jeg brugte også winamp for ca. 1 milion år siden og jeg ved man kan få en masse plugin's. Det må jeg hellere lige chekke ud...

Måske man bare skulle finde en gammel slæde af en PC'er og installere winamp på den og en USB-harddisk istedet for min dyrt købte MCE PC...

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Knudsen skrev:
nisted skrev:

Mjaaaa... Men det nummer kan jeg jo også med MCE som standard... (Windows-L) og dermed er den beskyttet af password... men det løser ikke rigtigt opgaven... Det jeg gerne vil er at gæsterne SELV kan vælge numre og IKKE springe køen over, endsige slette den nuværende play-liste... Helt ligesom på en rigtig jukebox... der spiller hvert nummer helt færdig før næste begynder og de kommer i den rækkefølge som ønskerne kom...!

Nogle iderer til programmer der kan dette... (helst både MP3 og WMA - de fleste CDer er nemlig rippet som WMA til mediacenteret)

Så vidt jeg ved så er det også det du kan med MCE Party programmet.

Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes