| Forfatter |
|
pigolo Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg går lige til sagen.. jeg har været på loppemarked med kæresten i dag og er så heldig at finde en lille bunke hifi hehe.. det vi snakker om er en NAD 7130stereo reciver NAD 5000 cdafspiller og en Denon DP-15F pladespiller alt er i rigtig god teknisk stand der er ingen fejl kun diverse brugsrisser mit spørgsmål til jer er bare hvad er sådan noget værd for ved intet om det jeg har købt men fik det for 275 kr så slog til med det samme, og tog chancen:P på forhånd tak :D
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altid godt med lidt loppefund  . Den NAD receiver mener jeg er en 3020'er blot med tuner så det er en fin lille sag. CD-spillen kan vel indbringe et par hundrede på brugtmarkedet...... __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
pigolo Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Altid godt med lidt loppefund . Den NAD receiver mener jeg er en 3020'er blot med tuner så det er en fin lille sag. CD-spillen kan vel indbringe et par hundrede på brugtmarkedet...... |
|
|
hehe ja det er nu rart 
lyder rigtig godt at du siger den forstærker er en 3020 i forklædning for var nemlig igang med at købe sådan en hehe men vis den ligner klankmæssigt så dropper jeg det 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
pigolo skrev:
Acer skrev:
Altid godt med lidt loppefund . Den NAD receiver mener jeg er en 3020'er blot med tuner så det er en fin lille sag. CD-spillen kan vel indbringe et par hundrede på brugtmarkedet...... |
|
|
hehe ja det er nu rart 
lyder rigtig godt at du siger den forstærker er en 3020 i forklædning for var nemlig igang med at købe sådan en hehe men vis den ligner klankmæssigt så dropper jeg det 
|
|
|
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener Svend P engang havde sådan en 7130'er og den skulle være identisk med en 3020 på forstærkerdelen. Prøv da at sætte den til, det er jo en rigtig amp-killer den lille bandit  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Online Indlæg: 9415
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
|
|
CD spillen er en gammel topmodel, som jeg mener kostede ca. 5000 kr. Det er da ikke sikkert den lyder helt skidt.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=15297
|
| Til top |
|
| |
pigolo Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
pigolo skrev:
Acer skrev:
|
|
hehe ja det er nu rart 
|
|
|
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener Svend P engang havde sådan en 7130'er og den skulle være identisk med en 3020 på forstærkerdelen. Prøv da at sætte den til, det er jo en rigtig amp-killer den lille bandit 
|
|
|
skal jeg helt klart også gøre når jeg lige kommer hjem fra kæresten i aften.. glæder jeg mig til 
|
| Til top |
|
| |
pigolo Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der ellers nogle der har noget at sige om det jeg har fundet feks om pladespilleren
|
| Til top |
|
| |
pigolo Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der slet ikke mere at sige om det ?
|
| Til top |
|
| |
Xipzou Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 139
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor "lopper" du/i??
De steder jeg har set det mere hen iretning af: JCV jamo dantax og hvis man er heldig lidt Denver!! eller enddog AKAI!!!! 
|
| Til top |
|
| |