1. Jazz Live har holdt liv i mange koncertarrangementer herhjemme 2. Jazz Live optagelser er blevet til nogle unikke optagelse af verdens bedste Jazz musik i Danmark Vi taler ikke kun om danske kunstnere men værdifulde optagelser af fx. Stan Getz - Ben Webster - Herbie Hancock - m.fl 3. Jazz Live har tiltrukket store udenlandske navne til Danmark 4. Jazz Live har været grundlag for noget af det eneste ikke computer/udvalgte musik på DR.
Listen er lang og normalt er jeg ikke den som opfordre til protest skrivelser men har man bare en lille smule kærlighed for Jazz musik så er det her der skal skrives under - og ikke nok med det få også de i kender til at gøre det samme
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
I må delltage uanset alder - man skal ikke være myndig for at have en mening om at P2 jazz live skal bevares - bare man giver rigtig navn, by og email.
Det er bare dejligt at Jazz interessen ikke er alders relateret
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum