Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
Synes bare generelt at kvaliteten af deres produkter er faldet de sidste par år... Tænker mest på tastaturer og mus... Mere kvantitet frem for kvalitet...
Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
Okay på den måde. Jeg læste dit indlæg som om de havde overtaget et andet mærke før og båret sig uheldigt ad.
I øvrigt synes jeg ikke Logitech's produkter er blevet dårligere. Jeg synes egentlig bare de har fået et bredere sortiment hvoraf de billige er af ringe kvalitet. De gode mus og de gode tastaturer synes jeg egentlig stadig de har. Men det er nok et sidespring der ikke længere har noget med Hifi at gøre så jeg stopper her.
Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
Hmm, de har jo også opkøbt Harmony som lavede fjernbetjeninger og de holder stadig en god kvalitet skulle jeg mene. Køber man deres mus i en ordentlig kvalitet holder de også længe, jeg spiller en HEL DEL, men har aldrig været nødt til at skifte grundet dårlig kvalitet, og tro mig når jeg siger at min mus og tastatur får tæsk dagligt...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum