Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 148
Sendt: 25 November 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
IT (Det onde)
Findes der noget mere uhyggeligt end klovne?? Hvis jeg nogensinde render ind i Ronald MC-donald en mørk nat så ville jeg dø af bare skræk! ... Men det sker forhåbentligt aldrig.. eller?!
Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
Sendt: 25 November 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
Selvfølgelig the Shining og enig med Fremmede Invasion of the bodysnatches begge klassefilm. Men glem heller ikke the Dead zone som jeg også vil kalde en gyser.
Bruger siden: 11 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 180
Sendt: 25 November 2007 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
Jeg syntes helt klart at Lars von Triers " Riget" skal nævnes.Der er ikke brugt de vilde specieleffects, men jeg syntes stadigvæk det kan løbe en koldt ned af ryggen når man ser den......
Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 199
Sendt: 26 November 2007 kl. 02:55 | IP-adresse registreret
Poltergeist var den foerste gyser jeg saa som knejt. Den sad lige i skabet dengang. Er du gal jeg blev bange. Nu virker den mere komisk.
Hvis man lige er i den rette stemning er der dog intet der overgaar The Exorcist. Der er ikke saa meget chok bliv bange tricks i filmen, men stemningen der er hele vejen gennem filmen er genial.
Mange af de nyere horror film bruger udelukkende ckok tricks og formaar ikke rigtig at skabe en uhyggelig stemning. Undtaget fra denne reneralisering er "The exorcism of Emily Rose".
Af danske film synes jeg nattevagten var god foerste gang jeg saa den.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum