Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 21:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Ny entry-level 1080P projektor fra Sim2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 November 2008 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Sim2, anerkendt for at levere high-end projektorer af ypperlig kvalitet, introducerer nu firmaets hidtil billigste 1080P projektor, Domino D60.

Læs hele nyheden her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=2002&zoneid=1

Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL

Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 11 November 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

HIFI4ALL.DK skrev:

Sim2, anerkendt for at levere high-end projektorer af ypperlig kvalitet, introducerer nu firmaets hidtil billigste 1080P projektor, Domino D60.

Læs hele nyheden her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=2002&zoneid=1

Er netop hjemvendt fra en demo hos cso. Og den gør det sgu godt den gode D60'er. Glæder mig til at se den kalibreret(?) på messen.

Og så blev det i øvrigt ikke nemmere at vælge side... (Sim2, Benq eller JVC) - dammit!

/Bellini

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Bellini skrev:
kalibreret(?)

Natürlich!

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Bellini skrev:
kalibreret(?)

Natürlich!

Har du set den op imod de nye projektorer fra JVC? I så fald, hvordan synes du den klarer sig?
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2008 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Bellini skrev:
kalibreret(?)

Natürlich!

/Bellini

Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2008 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
AV Precision skrev:

Bellini skrev:
kalibreret(?)

Natürlich!

Har du set den op imod de nye projektorer fra JVC? I så fald, hvordan synes du den klarer sig?

Nemlig ja - det vil jeg også (rigtig) gerne vide noget om (har ikke set JVC).

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 12 November 2008 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:

Jeg har ikke personligt set den endnu... (og heller ikke JVC'erne for den sags skyld!) Jeg nåede ikke at kigge på den før Henrik Peulicke flåede den ud af fingrene på mig igen... Så det kan jeg fortælle dig mere om i weekenden. Men umiddelbart forventer jeg at svaret på dét spørgsmål bliver lige så vagt som det plejer: Der vil være fordele og ulemper imellem dem. Jeg tror ikke denne projektor leverer noget revolutionerende der vælter rundt på éns holdning til om DLP eller DILA er dét man skal gå efter, men pakken ser fornuftig ud til prisen. Den direkte konkurrent er jo HD350, og her kan man vel groft sagt sige at Sim2 vil have mere korrekte farver, bedre umiddelbar skarphed (formodentlig) og mere "smæk" i billedet, mens JVC vil have bedre on/off kontrast og dermed bedre gengivelse af mørke scener, frihed for regnbuer, og mere fleksibel installation. Det er umuligt at sige håndfast at den ene er bedre end den anden, det vil de være for forskellige til. Jeg formoder at begge er udmærkede projektorer, og så må man vælge dén der tiltaler en mest. Jeg ser ingen grund til at man skal overbevise sig om at den ene bare tæver den anden, for at kunne sige til sig selv at man gør et godt køb.

Det er i det hele taget noget der irriterer mig lidt sådan helt generelt, der er gået lidt inflation i dét at "tæve konkurrenterne". Der findes ikke nogen produkter der bare er bedre end alle konkurrenterne for alle kunder. Det drejer sig om at finde det rigtige produkt til det specifikke brug, og hvis naboen har en anden brug og nogle andre prioriteter, så behøver man ikke skændes om hvem der har den bedste. Det kan I godt have begge to, men dét der er bedst for naboen, er ikke nødvendigvis bedst for dig.

(sorry for OT brok...)

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 12 November 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Jeg kan lige tilføje, at mens D60 som sagt vil kunne ses i kalibreret tilstand på udstillingen, så er JVC ikke at finde på udstillingen, men hos Speakers Corner kan man se den nye HD350 (og BenQ W5000), som også vil være kalibreret af mig. Så man kan godt sætte weekenden af til lidt projektor-kig... :-)

Udover D60, viser vi C3X 1080P frem. Vi viste en prototype sidste år, denne gang har vi en endelig production-unit, så vi skulle gerne kunne vise endnu bedre billeder i år (når jeg siger "vi", er det fordi AV Precision og Bigture arbejder sammen...). Så vi skulle med andre ord gerne kunne overgå os selv fra sidste år.

Med lidt held, så smider vi lige udstillingens bedste fladskærms-billede oveni, bare for at blære os lidt...

Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Jeg har ikke personligt set den endnu... (og heller ikke JVC'erne for den sags skyld!) Jeg nåede ikke at kigge på den før Henrik Peulicke flåede den ud af fingrene på mig igen...

[ironi-alert=on]

Nej ved du nu hvad - det er er da for galt!

[ironi-alert=off]

Jeg var nu godt tilfreds med det.

/Bellini

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes