Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
Sendt: 11 November 2008 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
Sendt: 11 November 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er netop hjemvendt fra en demo hos cso. Og den gør det sgu godt den gode D60'er. Glæder mig til at se den kalibreret(?) på messen.  Og så blev det i øvrigt ikke nemmere at vælge side... (Sim2, Benq eller JVC) - dammit! /Bellini __________________ Work in progress...
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Natürlich!  __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Natürlich!  |
|
|
Har du set den op imod de nye projektorer fra JVC? I så fald, hvordan synes du den klarer sig?
|
Til top |
|
|
Bellini Forum Bruger

|
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Bellini Forum Bruger

|
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
AV Precision skrev:
Natürlich! 
|
|
|
Har du set den op imod de nye projektorer fra JVC? I så fald, hvordan synes du den klarer sig? |
|
|
Nemlig ja - det vil jeg også (rigtig) gerne vide noget om (har ikke set JVC). __________________ Work in progress...
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
Sendt: 12 November 2008 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Har du set den op imod de nye projektorer fra JVC? I så fald, hvordan synes du den klarer sig? |
|
|
Jeg har ikke personligt set den endnu... (og heller ikke JVC'erne for den sags skyld!) Jeg nåede ikke at kigge på den før Henrik Peulicke flåede den ud af fingrene på mig igen... Så det kan jeg fortælle dig mere om i weekenden. Men umiddelbart forventer jeg at svaret på dét spørgsmål bliver lige så vagt som det plejer: Der vil være fordele og ulemper imellem dem. Jeg tror ikke denne projektor leverer noget revolutionerende der vælter rundt på éns holdning til om DLP eller DILA er dét man skal gå efter, men pakken ser fornuftig ud til prisen. Den direkte konkurrent er jo HD350, og her kan man vel groft sagt sige at Sim2 vil have mere korrekte farver, bedre umiddelbar skarphed (formodentlig) og mere "smæk" i billedet, mens JVC vil have bedre on/off kontrast og dermed bedre gengivelse af mørke scener, frihed for regnbuer, og mere fleksibel installation. Det er umuligt at sige håndfast at den ene er bedre end den anden, det vil de være for forskellige til. Jeg formoder at begge er udmærkede projektorer, og så må man vælge dén der tiltaler en mest. Jeg ser ingen grund til at man skal overbevise sig om at den ene bare tæver den anden, for at kunne sige til sig selv at man gør et godt køb.
Det er i det hele taget noget der irriterer mig lidt sådan helt generelt, der er gået lidt inflation i dét at "tæve konkurrenterne". Der findes ikke nogen produkter der bare er bedre end alle konkurrenterne for alle kunder. Det drejer sig om at finde det rigtige produkt til det specifikke brug, og hvis naboen har en anden brug og nogle andre prioriteter, så behøver man ikke skændes om hvem der har den bedste. Det kan I godt have begge to, men dét der er bedst for naboen, er ikke nødvendigvis bedst for dig.
(sorry for OT brok...) __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
Sendt: 12 November 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan lige tilføje, at mens D60 som sagt vil kunne ses i kalibreret tilstand på udstillingen, så er JVC ikke at finde på udstillingen, men hos Speakers Corner kan man se den nye HD350 (og BenQ W5000), som også vil være kalibreret af mig. Så man kan godt sætte weekenden af til lidt projektor-kig... :-)
Udover D60, viser vi C3X 1080P frem. Vi viste en prototype sidste år, denne gang har vi en endelig production-unit, så vi skulle gerne kunne vise endnu bedre billeder i år (når jeg siger "vi", er det fordi AV Precision og Bigture arbejder sammen...). Så vi skulle med andre ord gerne kunne overgå os selv fra sidste år.
Med lidt held, så smider vi lige udstillingens bedste fladskærms-billede oveni, bare for at blære os lidt...  __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
Bellini Forum Bruger

|
Sendt: 12 November 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Jeg har ikke personligt set den endnu... (og heller ikke JVC'erne for den sags skyld!) Jeg nåede ikke at kigge på den før Henrik Peulicke flåede den ud af fingrene på mig igen... |
|
|
[ironi-alert=on] Nej ved du nu hvad - det er er da for galt! [ironi-alert=off] Jeg var nu godt tilfreds med det.  /Bellini __________________ Work in progress...
|
Til top |
|
|