Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 05:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Tact RCS upgrade (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MBAA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2004 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at opgradere min Tact RCS 2.0AA til en 2.0S-version - dette tilbydes kun frem til 1. marts, så jeg har lidt travlt.

Er der nogen blandt indehaverne af en Tact 2.0, der har fået denne opgraderet til en 2.0S version og i givet fald, har det betydet en hørbar forbedring??

Hilsen

MBAA

Til top Vis MBAA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MBAA

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Februar 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Nope. Men jeg var lige ved at købe en TCS mkI billigt, indtil jeg opdagede at den kun kunne opgraderes indtil februar måned. Og opgraderingen kostede 28.000 kr. Så var den pludselig ikke så billig! 

Jeg synes lidt det er en dårlig politik overfor de kunder der har lagt MANGE penge ud for deres ellers fremragende produkter. Især når de hurtigere bliver forældede mere end andre mere traditionelle hifi-produkter. De skriver jo netop på hjemmesiden at de er modulopbyggede, og at man derfor må kunne forvente at de løbende kan opgraderes.  

Har du prøvet at spørge herinde:

http://groups.yahoo.com/group/tactaudiousersgroup/

Det er vist der man møder flest TacT'omaner.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

MBAA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Februar 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Hej Svend P.,

Tak for dit indlæg.

Min RCS 2.0AA er også et brugtkøb. Bortset fra det er jeg 100% enig med dig og har selv tænkt de samme tanker med hensyn til opgraderinger.

Som du selv skriver, er det ikke ligefrem billige produkter og udviklingen går stærkt på dette felt. Når man så samtidig overfor kunderne bruger modulopbygning og mulighed for opgraderinger som et salgsargument, er det slet og ret uforståligt og egentligt uacceptabelt, at de sætter deadlines på opgraderinger. Nyt eller brugt er sådan set irrelevant - man er ejer af et Tact produkt.

Jeg har pt sat Hi-Fi Klubben på sagen; de undersøger muligheden for at få en opgradering foretaget i Danmark, da produktet ellers skal sendes til USA inden 1. marts - det er lige små 2.000,- i fragt og forsikring oven i hatten.

Ja, jeg er jævnligt inde på Tact´omanernes hjemmeside ;-)

Hilsen

MBAA

Til top Vis MBAA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MBAA

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes