Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Samsung 935 / DVD med DVI (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Echovolution
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2004 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Jeg har netop fået en AE500 som jeg havde tænkt mig skulle køre via HTPC med DVI, men eftersom det ikke duede med det kabel jeg havde købt på 10m, havde jeg overvejet at investere i Samsungs DVD med DVI HD-935. Er der no'en der har erfaringer med denne DVD samt HDTV (720p) projektor???
Jeg har netop bestilt to Lindy kabler på 10m og 2m, så hvis ikke det dur med HTPC, så må jeg anskaffe mig en DVD. Nu er pakket detsværre forsvundet i løbet af natten som telefonisten hos DHL venligt forklarede - så nu må jeg vente 30 dage indtil de klassificerer den som "bortkommet" ....  
Jeg har lavet nogle prissøgninger følgende steder
http://www.preissuchmaschine.de
http://www.kelkoo.de
http://www.preistrend.de/
http://www.geizhals.at/eu/

for at finde det billigste sted på nettet, men mærkeligt nok så er der et prisspring på over 100 EUR på Pixmania.de der sælger den til 210 EUR og så alle andre forhandlere der sælger den til 350-400 EUR. Detsværre sælger pixmania ikke til denne DVD til kunder i DK...?!?

Efter at have læst flere post på hifi4all, ser der ud til at være no'en der har købt den - hvor har i købt den. og vigtigst af alt, hvordan er billedet?
Nu er jeg også faldet over DVD-afspillere (med DVI) som Bravo D1 (USA) og Yamakawa DVD-365DivX - hvordan er disse?

På forhånd tak, mvh Ask

Til top Vis Echovolution's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Echovolution

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 03 Marts 2004 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt at man kun kan trække DVI et par meter. Så jeg holder mig til Component .. det er niicce ...

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Ingeniøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

MonoTovarisj skrev:
Jeg har hørt at man kun kan trække DVI et par meter. Så jeg holder mig til Component .. det er niicce ...

Jeg har (endnu) ikke hørt om nogen der har haft problemer ved 5 meter kabel, herover begynder problemerne. Men afhængig af kablets kvalitet og outputtet fra afspilleren kan det godt lade sig gøre.

Jeg ved at best-seat.dk har forsøgt at få 935'eren til at virke med PAL matariale men uden held, idet den kun kan levere 720P i 60Hz.

Echovolution
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2004
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Ingeniøren skrev:

MonoTovarisj skrev:

Jeg har (endnu) ikke hørt om nogen der har haft problemer ved 5 meter kabel, herover begynder problemerne. Men afhængig af kablets kvalitet og outputtet fra afspilleren kan det godt lade sig gøre.

Jeg ved at best-seat.dk har forsøgt at få 935'eren til at virke med PAL matariale men uden held, idet den kun kan levere 720P i 60Hz.

så vidt jeg ved så er det med 720p i 50/60 HZ et generelt problem inden for DVD-afspillere med DVI, hvad enten det er DVD eller HTPC.

Til top Vis Echovolution's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Echovolution

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes