| Sendt: 13 Marts 2004 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for et stykke tid siden købt en H/K 4550 og er ganske tilfreds med den, nu har jeg så også købt en DVD 30, før havde jeg en Pioneer DV 515, førhen brugte jeg alm. phono kabler og alm scart kabler, dem der følger med maskinerne Jeg er dog blevet klogere og bruger nu Coxial kabel og et godt scart kabel, og der er ingen tvivl om at kvaliteten er noget bedre nu, der er dog bare et lille problem........ Jeg synes at lydstyrken når jeg ser film via min DVD 30 er blevet Meget lav, der synes ikke rigtigt at være noget problem når jeg høre Radio, CD eller MP3 musik i enten Alm. Stereo eller 7 kanals Stereo, men når jeg skal se film, i Dolby så skal jeg næsten dreje armen af led før jeg synes lyden er tilpas, og det er nu ikke fordi min stue er så stor igen. Nogen der ved hvad dette kan skyldes, om der kan være så stor forskel på en DVD fra Harman Kardon og en rimelig gammel én fra Pioneer. ???
Gode råd er velkommen.... overvejer lidt at anskaffe mig en PA 4000 synes bare at det er lidt vildt at man bliver nødt til det når man nu ikke bor på et slot men bare i en alm. lejlighed.
BabakanuZ
|