Det var så Surround-delen, som jeg har været ekstremt tilfreds med, set i forhold hvad det har kostet mig og hvor fattig vi studerende nu engang er
Jeg skal pr. 1. August flytte i Lejlighed med to Kammi's da vi skal studere på Universitet, hvorfor jeg stort set har solgt alt mit Surround grej og i stedet koncentrerer mig om Stereo - der er simpelthen ikke plads til et stort Snurrerundt anlæg! Indtil videre har jeg fået erhvervet mig en Densen DM10 (pragtforstærker), Pro-Ject Xpression 1, desuden er jeg så småt ved at kunne høre mine 2½-vejs DIT spille lidt....
Billeder af stereo-delen bliver Uploadet når det nye kamera kommer først i næste uge (et Konica-Minolta Dimage A1)!
-- Mere information og endnu flere billeder kan findes på min hjemmeside!!
Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
Sendt: 29 Juni 2004 kl. 06:02 | IP-adresse registreret
Fint set-up - ærgerligt at du må 'afskaffe' dele af det! Hvof' har du baghøjtaleren pegende ned mod lyttepositionen? Det er bedre at lade dem sidde højt og spille hen over lyttepositionen, 'under loftet'.
Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
Sendt: 05 Januar 2005 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
Filmtossen skrev:
Fedt set-up, surt du må af med det....hmmmmm, mon ikke du begynder på det igen når UNI er overstået (een gang surround tosse..)
Joe... Det gør jeg da formentlig engang igen!
Det er noget federe at se en film på et decideret surround anlæg der har noget potentiale, end et JVC/Sony Bilka anlæg der er alt for opreklameret (også på prisen). Men jeg må jo undvære det til der engang bliver tid og penge igen - indtil da nyder jeg et ordentlig stereosetup!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum