Så fik jeg mig da også en bruger herinde 
Så må jeg hellere præsentere jer for mit lidt specielle anlæg/system, som både bruges til stereo og film lyd...
Forstærkeren er en Yamaha RX-V440RDS
Dvd afspilleren er en crappy Himage (adrrr) fra en bilka lign. butik 
Cd-afspiller (jaja, købte den før jeg fik dvd) er en Sony (her snakker vi kvali), som lyder rimelig godt, det samme gælder min Mini Disc... Båndspilleren (grin i bare) er en Technics fra de gode 80'ere 
Tv er et Lumatron (også noget bilka stads) 25'' (lyden i det er virkelig dårlig, men hvad fanden, den er jo muted alligevel) - billedet er faktisk til at leve med, indtil jeg engang om MANGE år får råd til en projektor
Video'en er en Sanyo 6 hoveders med HIFI stereo - den er faktisk rigtig god, den har også lyd udtag og noget virtuelt surroundsound så den funker sehr gut sammen med forstærkeren på Pro Logic II (jaja, det sucks, men okay til video)
Front højttalere består af Sytem Audio SA-1250 på 175 watt, disse spiller godt, men mangler lidt i bassen
Centeren er også en System Audio - en SA210AV på 125 watt
Mine bag højttalere er nogle Jamo 210A satelitter (70 watt), hvor jeg har taget den ikke aktive subwoofer og koblet den til min gamle Akai 2*80 watt forstærkers ene udgang og op i Yamaha'ens subwoofer udgang... smart aktiv sub - for free
min bag center er taget fra et ældre B&O anlæg (beovox et eller andet) men regner med at den også står for skift - snart
Kabler... - jae, fona's til 9,95 meteren og noget optisk mellem computer og receiver samt dvd og receiver (nå ja, et ordentligt guldkabel mellem cd og receiver også)
Billeder kommer nok engang når jeg får nyt værelse