Forfatter |
|
Manjassen Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 21
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her så mit anlæg som består af: Harman-Kardon Arv 8500, Der til JBL E100, E25 E10 og en Sub E250. Pioneer Plasma skærm PDP-504HDE og Pioneer DVD DVR 520H-S

|
Til top |
|
|
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Virkelig nice system, især receiveren og plasma'et
Det ligner du har mere end 1 dvd i højre side...
|
Til top |
|
|
Manjassen Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ups!!! tør næsten ikke sige det, Men det er en video, kan godt se ud som DVD. Også er der en Cd fra H/K og en receiver fra force og tuner til plasma.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
nøj et lækkert plasma tv .. det er utroligt stilrent og har klassens bedste billede.. synd billedet er så ringe. er det højttalere til tvet der hænger ved siden af skærmen? og det er billedet der snyder, når det ser ud som om at den venstre er tættere på skærmen end den højre, ikke?
|
Til top |
|
|
power Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
ja det ser sku godt ud. Der er ikke sparet på noget.FLOT
power
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
nøj et lækkert plasma tv .. det er utroligt stilrent og har klassens bedste billede.. synd billedet er så ringe. er det højttalere til tvet der hænger ved siden af skærmen? og det er billedet der snyder, når det ser ud som om at den venstre er tættere på skærmen end den højre, ikke?
|
|
|
Hvis du så den plasma med et HDMI-signal tror jeg næppe at du vil mene billedet er så ringe!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|

Ronin skrev:
witzel skrev:
|
|
|
Hvis du så den plasma med et HDMI-signal tror jeg næppe at du vil mene billedet er så ringe! 
|
|
|
Jeg tror han mener det billede som han har lagt ud på hifi4all er dårligt. Altså billedet som viser hans ting 
|
Til top |
|
|
MagnusHolm Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MagnusHolm Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja dét billede ^
|
Til top |
|
|
MagnusHolm Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes nu faktisk stadig at det ligner den venstre højttaler er tættere på tv'et end den højre, men kan det næsten være rigtigt? 
|
Til top |
|
|
Johansen Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 173
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
witzel skrev:
|
|
|
Hvis du så den plasma med et HDMI-signal tror jeg næppe at du vil mene billedet er så ringe! 
|
|
|
Jeg tror det er billedkvailteten , men jeg kan også tage fejl
edit: så ikke lige at magnusholm havde svaret __________________ Mvh.
J. K. Johansen
|
Til top |
|
|
Manjassen Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2004 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak tak. Ja det er vinklen der får det til at se skævt ud. Har brugt 10 timer til at sætte skærm/reciver op. Har brugt laser så der er lige afstand på højtalerne.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
witzel skrev:
|
|
|
|
|
|
Ronni jeg fremhæver lige en detalje .. ok, jeg kunne have brugt "Fotoet" i stedet for "billedet" .. jeg har set den plasma med HDMI .. og KT har det kørende med en film fra EURO1080 (mener jeg det hedder) .. det er virkelig klassens bedste billede (på skærmen altså)
Manjassen, jeg går udfra at du er meget tilfreds med dit tv..
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Manjassen skrev:
Tak tak. Ja det er vinklen der får det til at se skævt ud. Har brugt 10 timer til at sætte skærm/reciver op. Har brugt laser så der er lige afstand på højtalerne. |
|
|
ja man vil jo gerne have at det sidder perfekt.. kender det alt for godt selv. hvad vejer sådan et tv egentlig?
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Ronin skrev:
witzel skrev:
|
|
|
|
|
|
Ronni jeg fremhæver lige en detalje .. ok, jeg kunne have brugt "Fotoet" i stedet for "billedet" .. jeg har set den plasma med HDMI .. og KT har det kørende med en film fra EURO1080 (mener jeg det hedder) .. det er virkelig klassens bedste billede (på skærmen altså)
Manjassen, jeg går udfra at du er meget tilfreds med dit tv..
|
|
|
Hehe, ja det kan jo smutte for selv den bedste - det kunne dog godt være at du var anti-plasma mand. Dem er der jo en del af...  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Manjassen Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2004 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja man vil jo gerne have at det sidder perfekt.. kender det alt for godt selv. hvad vejer sådan et tv egentlig?
[/QUOTE]
38 kg
|
Til top |
|
|
Manjassen Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er rigtig godt tilfreds med det. Havde før et Philips 42965 "måske model nr forkert" med pixel plus, men dette her Pioneer er meget bedre i billede.
Mit Philips samt min DVD + Reciver blev hentet af nogle tyve her for 3 uger siden så mit Philips var ikke mere end et lille år Gl. men for pokker hvor der sket meget forbedring på det stykke tid......... måske skulle man bare vente et år endnu..............meen så har jeg haft det sjovt i længer tid, livet er sgu for kort til at vente
|
Til top |
|
|
bayzer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 26 December 2004 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg synes plasma er fedt nok, men det der setup spiller slet ikke. Når du nu har brugt mange penge (det går jeg stærkt ud fra at du har) på H/K, Pioneer plasma osv osv er det bare for dumt at kaste produkterne ind på hylderne som du har gjort dér... Det spiller bare ikke. Lækre produkter, men setup´et halter... Du siger endda at du har brugt laser til at måle afstand til højttalerne, og så har du sløset sådan med resten... Far er ikke sur, far er skuffet... __________________ // Mit Setup , Mine Film //: Customize, don´t compromise
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 26 December 2004 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 27 December 2004 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når du nu bliver træt af den plasma, så sender du den bare til Odense! Jeg gir' portoen
- BR
|
Til top |
|
|